دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حضور معاون علمی رئیس جمهور؛

کتاب‌های روایت پیشرفت آبادیران رونمایی شد

کتاب‌های روایت پیشرفت آبادیران رونمایی شد
کتاب های روایت پیشرفت با هدف ارائه گزارش پیشرفت آبادیران با حضور معاون علمی رئیس جمهور رونمایی شد.
کد خبر : 916482

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دومین نمایشگاه ایادیران که از صبح امروز با حضور روح الله دهقانی فیروز آبادی، دکتر صباغیان قائم مقام کمیته امداد امام خمینی، مهندس عبودتیان، دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی و علی آقا محمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.


برنامه ملی «آبادیران» با شعار نوآوری برای آبادانی در دوره چهارم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان طراحی شده است. این برنامه با هدف پیشرفت و آبادانی کشور به دنبال «رفع چالش‌های مناطق محروم و روستایی»، «ایجاد اشتغال پایدار» و «توسعه زنجیره ارزش ظرفیت‌های بومی مناطق کمتر برخوردار» با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور و سایر ارکان زیست بوم نوآوری و فناوری است.

 در برنامه ملی آبادیران همه نهاد‌های دولتی و غیر دولتی فعال در آبادانی و پیشرفت ایران همچون بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، کمیته امداد امام خمینی (ره) و ... به دنبال توانمندسازی و ارتقای مناطق کمتر برخوردار با استفاده از دانش، فناوری و نوآوری خواهند بود.


در حاشیه دومین نمایشگاه ایادیران از کتاب‌های روایت پیشرفت که به همت معاونت علمی تهیه شده بود، رونمایی شد. این کتاب‌ها شامل گزارش اولین مرکز اشتغال آبادیران در بیرجند، گزارش دانش کشاورزی به روایت ۷ بانوی کارآفرین، کتابچه نیازمندی‌های فناورانه آبادیران، کتابچه زیست بوم فناوری و نوآوری برای آبادانی ایران می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته