دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دبیر ستاد علوم شناختی مطرح کرد؛

اجرای برنامه ویژه برای توسعه و تقویت همکاری‌ها در حوزه علوم و فناوری‌های شناختی

اجرای برنامه ویژه برای توسعه و تقویت همکاری‌ها در حوزه علوم و فناوری‌های شناختی
دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری به اجرای برنامه ویژه برای توسعه و تقویت همکاری‌ها در حوزه علوم و فناوری‌های شناختی تاکید کرد.
کد خبر : 914207

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، اولین رویداد ملی علوم و فناوری‌های شناختی «کاگنوپل» با هدف گسترش فعالیت‌های تحقیقاتی، تشویق صاحبان فناوری، توسعه کسب و کار‌های حوزه شناختی و ورود صنایع و شرکت‌های بزرگ جهت سرمایه‌گذاری بر روی ایده‌ها و استارت‌آپ‌های شناختی،  با حضور دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی مسئولان دانشگاه اصفهان روز چهارشنبه در اصفهان برگزار شد.

سید محمد مهدوی دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی در این رویداد ملی که شماری از اساتید، محققان، دست اندرکاران شرکت‌های استارت‌آپی و دانش بنیان و مسئولان استان حضور داشتند، گفت: حوزه علوم و فناوری‌های شناختی یکی از بازیگران اصلی در توسعه اکوسیستم و گسترش کسب و کار‌ها در حوزه فناوری‌های فناورانه است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ظرفیت‌ها و امکانات لازم در حوزه علوم و فناوری‌های شناختی در سطح کشورایجاد و زمینه‌های فعالیت گسترده در این حوزه برای محققان، پژوهشگران و شرکت‌های استارت‌آپی و دانش بنیان فراهم شده است، افزود: ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی آماده است تا برای توسعه هرچه بیشتر کسب و کار‌ها به ایده پردازان و فناوران برای توسعه بازار کمک کند.

مهدوی خاطر نشان کرد: در حال حاضربا حمایت‌های ستاد توسعه علوم و فناوریهای شناختی، ۲۲ هسته پژوهشی برای انجام فعالیت‌های تحقیقاتی و فناورانه در کشور تشکیل شده است و ستاد براساس اولویت نیاز‌های کشور آماده است تا از گسترش هسته‌های پژوهشی بیشتر حمایت کند. 

دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی اعلام کرد: این ستاد آماده است تا یک برنامه ویژه برای توسعه و تقویت همکاری‌ها در حوزه علوم و فناوری‌های شناختی با استان اصفهان تنظیم و به اجرا گذارد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته