دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
توسط یک شرکت دانش‌بنیان ایرانی؛

دستگاه جوانساز زیست‌سازگار با پوست انسان ساخته شد

دستگاه جوانساز زیست‌سازگار با پوست انسان ساخته شد
متخصصان یک شرکت دانش‌بنیان ایرانی فعال در حوزه تجهیزات پزشکی، موفق به ساخت «دستگاه جوانساز زیست‌سازگار با پوست انسان» مبتنی‌بر دانش ترمومکانیک شدند.
کد خبر : 912925

مرتضی وطنی، مدیرعامل یک شرکت دانش‌نیان فعال در زمینه تجهیزات پزشکی زیبایی پوست، درباره آخرین محصول این شرکت به خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، گفت: دستگاه جوانسازی پوست مبتنی‌بر دانش ترمومکانیک است. این دستگاه به‌صورت غیرتهاجمی، ۴۰۰ درجه سانتی گراد گرما را در کسری از ثانیه، توسط یک موتور به پوست منتقل می‌کند.

وطنی درخصوص کارکرد این دستگاه توضیح داد: این دستگاه برای از بین‌بردن لک‌های پوستی، جوش و قسمت‌هایی از پوست تمام بدن که نیاز به پاکسازی و جوانسازی دارند، کاربرد فراوانی دارد.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین مزیت‌های دستگاه جوانسازی پوست این است که هیچ‌گونه آسیبی از جمله سوختگی برای پوست بدن ندارد.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان، درباره کاربرد‌های دیگر این دستگاه ادامه داد: این دستگاه علاوه‌بر جوانسازی و پاکسازی پوست، برای مزوتراپی و درمان‌های ترکیبی پوستی کاربرد دارد.

وطنی با اشاره به فناوری‌های به‌کار رفته در این دستگاه افزود: ویژگی شاخصی که در این دستگاه، باعث عدم آسیب‌رسیدن به پوست می‌شود، استفاده از یک «تیپ تیتانیومی زیست سازگار با درم یا پوست» است.

 

دستگاه جوانساز زیست‌سازگار با پوست انسان ساخته شد

وی ادامه داد: کلاس خطر این دستگاه B است و این درجه یعنی کم‌ترین عوارض و تبعاتی برای پوست انسان ندارد.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان درخصوص ویژگی‌های نرم‌افزاری این دستگاه افزود: قسمت نرم‌افزار دستگاه نیز توسط متخصصان برنامه‌نویس داخلی، نوشته شده که علاوه‌بر کاربری آسان برای اوپراتورها، دارای زبان فارسی نیز است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته