دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 ارديبهشت 1403 - 16:02

پیام تسلیت رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی در پی شهادت آیت‌الله رئیسی

پیام تسلیت رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی در پی شهادت آیت‌الله رئیسی
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری در پیامی، شهادت خادم جمهور، هشتمین رئیس جمهور ایران آیت‌الله رئیسی را تسلیت گفت.
کد خبر : 912516

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدصادق خیاطیان، رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: باورمندی ایشان به جوانان و نخبگان کشور و اعتقاد و حمایت از شرکت­‌های دانش‎بنیان نام بلند او را در صفحات تاریخ این مرز و بوم و خاطره جمعی ایرانیان، ماندگار خواهد ساخت.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری در پیامی، شهادت خادم جمهور، هشتمین رئیس جمهور ایران آیت الله رئیسی را تسلیت گفت.

متن این پیام تسلیت، به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

«مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ  وَما بَدَّلوا تَبديلًا»

«سید ابراهیم رئیسی، خادم‌­الرضا و خادم جمهور، هشتمین رئیس جمهور ایران در شب میلاد امام هشتم، حضرت شمس­‌الشموس (علیه‌السلام)، به درجه شهادت نائل آمد.

آن شهید بزرگوار، عمر گران‌بهای خویش را صرف اعتلای نام بلند ایران اسلامی و پاسداری از آرمان‌های اصیل انقلاب و خدمت به مردم در سطوح مختلف نمود. در کشاکش حوادث واقعه و ابتلائات روزگار، همیشه سربلند ماند و هیچ‌گاه از صراط مستقیم عدالت، ولایت و مردم منحرف نشد.

ساده‌زیستی، مردم‌مداری و اسلوب مدیریتی او، بعنوان الگوی مدیر تراز انقلاب اسلامی، هیچ‌گاه از یادها نخواهد رفت. پیروی واقعی از سیره امام(ره)، شهدای گرانقدر و مقام معظم رهبری در گفتار و کردار، سبب نفوذ او به قلب‌های مردم شد و استکبارستیزی و شجاعتش، او را به تکیه‌گاه معنوی و فکری بسیاری از گروه‌های مقاومت منطقه و جنبش‌های آزادی‌بخش ضد استکبار تبدیل کرده بود.

تردید ندارم که تعهد خدشه‌ناپذیر آیت‌الله شهید به صداقت با مردم و اهتمام‌ جدی ایشان به فسادستیزی در تمام مسئولیت‌ها و باورمندی به جوانان و نخبگان کشور و اعتقاد و حمایت کامل از شرکت­های دانش‌بنیان، نام بلند او را در صفحات تاریخ این مرز و بوم و خاطره جمعی ایرانیان، ماندگار خواهد ساخت.

 این جانب، این سانحه اندوه‌بار را که ثلمه بزرگی به سپهر سیاسی و مدیریتی کشور به شمار می‌آید، به محضر حضرت ولی‌عصر(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله‌­العالی)، خانواده گرانقدر ایشان، خصوصا دانشمند معزز سرکار خانم دکتر علم‌الهدی و عموم ملت شریف و انقلابی ایران تسلیت عرض می‌کنم.

همچنین لازم می‌دانم شهادت وزیر جهادی امور خارجه، جناب آقای دکتر امیرعبداللهیان، امام جمعه محبوب و مردمی استان آذربایجان شرقی، حضرت آیت‌الله آل هاشم، استاندار پرتلاش استان آذربایجان شرقی جناب آقای دکتر رحمتی و سایر حاضران در بالگرد سانحه‌دیده را به بازماندگان ایشان و مردم کشورمان تسلیت عرض ‌کنم. از درگاه حضرت باری‌تعالی، برای روح بزرگ شهدای گرانقدر رحمت و رضوان الهی، برای بازماندگان صبر و تسلی خاطر و برای عموم مردم شریف کشورمان بهروزی و سربلندی مسئلت می‌کنم.»

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته