دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بازدید رئیس مجلس از کارخانه نوآوری آمپر

بازدید رئیس مجلس از کارخانه نوآوری آمپر
رئیس مجلس شورای اسلامی از غرفه کارخانه نوآوری آمپر در اینوتکس بازدید کرد.
کد خبر : 910742

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی از غرفه کارخانه نوآوری آمپر در نمایشگاه اینوتکس بازدید کرد. 

کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر با هدف معرفی شتاب‌دهنده‌ها و استارت‌های مستقر در کارخانه و فعالیت‌های نوآورانه و فناورانه صورت گرفته در این نمایشگاه ونیز قرار گرفتن درشبکه و اکوسیستم نواوری در ان حضور داشت. 

 در این نمایشگاه شتاب‌دهنده آمپر درایو با معرفی آخرین دستاورد‌های خود در صنعت هوشمند سازی خودرو و حمل و نقل و تمرکز بر فناوری‌های نوین نظیر خودرو‌های برقی و محصولات متصل و نمایش دستاورد‌های فناورانه خود در حوزه هوشمند‌سازی، ایمن سازی و برقی‌سازی خودرو در این نمایشگاه حاضر شد. 

 شتاب دهنده آمپر لایف نیزکه حوزه‌های فعالیت این شتاب‌دهنده شامل سلامت و درمان، تندرستی، بهبود سبک زندگی، امنیت غذایی و توسعه پایدار می شود را تشریح و فعالیت‌ها و استارت‌آپ‌های این حوزه در خصوص خوراک دام، کامل سیبا یم کیت تشخیص دامی افلاتوکسین و کیت تشخیص سرطان پستان بانوان را معرفی کرد. 

 همچنین شتاب‌دهنده آمپر چنج، متمرکز بر حوزه‌های دیجیتال، اپلیکیشن ها، تولید محتوا، هنر‌های دیجیتال، متاورس، هوش مصنوعی، بیمه، فینتک و سایر نوآوری‌های مشابه بوده و در راستای شتابدهی و به نتیجه رساندن این کسب‌وکار‌ها فعالیت می‌کند. 

از رویکرد‌های اصلی کارخانه نوآوری آمپر می‌توان به فراهم کردن شرایطی مناسب در جهت رونق بخشیدن به اکوسیستم استارت‌آپی کشور و ایجاد بستری مناسب برای تبادل اطلاعات و دستاورد‌های به دست آمده در بین اشاره کرد.

همچنین از دیگر اهداف کارخانه نواوری آمپر برای حضور در این نمایشگاه می‌توان به حضور درجمع شبکه همکاران و مشاهده پیشرفت‌های کسب‌وکارها، آشنایی با ایده‌های جدید و راهکار‌های نو برای حل مشکلات موجود، تبادل نظر و توسعه شبکه اشاره کرد.

همچنین کزارشی از حضور کارخانه نواوری آمپر بعنوان کمیته تجاری سسازی کنکره کنسرژنومیکس واهداف این کنکره از دیگر موضوعاتی بود که به اطلاع دکترقالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و صفاری نیا رئیس پارک علم وفناوری پردیس رسید. 

کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر در فضایی به وسعت ۱۰هزار متر و در دو سوله مجزا هر سوله دو هزار مترمربع و در سه حوزه حمل‌ونقل، سلامت و سالمندی، اینترنت اشیا و هوش مصنوعی و بیمه با داشتن دفاتر و فضای کار اشتراکی و فب‌لب تخصصی بعنوان بازوی نواوری هلدینگ رایزکو فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته