جایزه فارساواردز پلی میان دنیای فناوری و تبلیغات نوین است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیزدهمین دوره بینالمللی نمایشگاه اینوتکس از ۱۸ اردیبهشت ماه در محل پارک فناوری پردیس آغاز به کار کرده و تا روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه ادامه دارد.
یکی از بخشهای جدید که به اینوتکس ۲۰۲۴ اضافه شده است؛ جایزه بینالمللی «فارس اواردز» است.
در همین راستا، در سومین روز از برگزاری اینوتکس۲۰۲۴، یدالله سیفی،عضو هیئت عالی اجرایی سازمان جهانی تبلیغات در ایران ، درباره اهمیت تبلیغات در ابعادبینالمللی و حضور ایران در این سازمان توضیح داد: این سازمان در قسمت مسئولیت اجتماعی حمایت از نسل جوان و آینده را در نظر دارد.
سیفی به اقدامات سازمان جهانی تبلیغات اشاره کرد و افزود: فاروس یکی از مهمترین افراد تاثیر گذار در حمایت از نسل جوان است.
وی به نحوه شکلگیری ایده «جایزه فارس اواردز» اشاره کرد و گفت: رویداد فارس اواردز، برای تقدیر از کسانی است که در حوزه جوانپروری و جایگزینپروری موفق عمل کردهاند و درواقع پلی میان دنیای فناوری و دنیای ارتباطات نوین و تبلیغات است.
سیفی اشاره کرد: جایزه فارس اواردز در بخش بینالمللی برای افرادی است که در بخش تربیت نیروی جوان و جایگزینپروری درنظر گرفته شده است.
انتهای پیام/