دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا عنوان شد؛

پارک فناوری سلامت پردیس در مسیر توسعه

پارک فناوری سلامت پردیس در مسیر توسعه
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل پارک فناوری پردیس گفت: وزارت بهداشت مجوز پارک فناوری سلامت را برای پارک فناوری پردیس اعطا کرده و این پروژه در حال توسعه است.
کد خبر : 905923

امین‌رضا خالقیان مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل پارک فناوری پردیس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا گفت: پارک فناوری پردیس بزرگترین مرکز حضور شرکت‌های حوزه سلامت کشور است از این رو وزارت بهداشت مجوز «پارک فناوری سلامت پردیس» را اعطا کرده که در واقع یکی از فازهای پارک پردیس در حوزه سلامت به شمار می رود.

خالقیان با بیان اینکه پارک فناوری پردیس محل تجمع شرکت های حوزه سلامت در زمینه تولید تجهیزات، دارو و محصولات مرتبط با سلامت همچون نرم افزار و ... است، افزود: به دنبال این هستیم تجمع شرکت های سلامت را بیشتر کنیم.

به گفته وی، چون پارک پردیس به شدت در حال توسعه و رشد است، احتمالا در آینده نزدیک از یک پارک فناوری، تبدیل به یک منطقه نوآوری بزرگ شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل پارک فناوری پردیس با بیان اینکه بخش زیادی از پارک را شرکت های سلامت تشکیل می دهند، گفت: در حال حاضر 420 شرکت عضو پارک هستند که از این تعداد حدود 110 شرکت در حوزه سلامت فعالیت می کنند؛ البته تعدادی هم شرکت هایی هستند که فناوری های مرتبط با سلامت مانند نرم افزارهای مرتبط را توسعه می دهند.

 

 

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته