دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

همکاری فناورانه ایران با شرکت مخابرات ونزوئلا

همکاری فناورانه ایران با شرکت مخابرات ونزوئلا
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری اعلام کرد همکاری‌های فناورانه با ونزوئلا و شرکت مخابرات این کشور شکل می‌گیرد.
کد خبر : 899455

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ مدیران شرکت مخابرات ونزوئلا که به تازگی برای بررسی و بازدید از مراحل انجام کار قرارداد منعقد شده با شرکت توسعه مراکز داده‌ای نوین (MDC) به ایران سفر کرده بودند با امیر حسین میرآبادی، رئیس مرکز تعاملات علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری دیدار کردند.

میرآبادی تلاش ایران در این همکاری را در جهت تقویت توان فناوری ونزوئلا دانست و تصریح کرد: می‌خواهیم یک شریک قدرتمند برای ونزوئلا در حوزه فناوری باشیم و امیدواریم این ارتباط و قرارداد، پلی ارتباطی برای حضور گروهی از شرکت­های دانش‌بنیان و فناور در ونزوئلا باشد.

مارکانو، مدیرکل برنامه ریزی و توسعه تکنولوژی مخابرات ونزوئلا نیز ضمن ابراز خشنودی از بازدید‌هایی که طی این سفر از زیرساخت­های فناوری ایران داشته است به توان بالای ایران در حوزه فناوری اشاره و ابراز امیدواری کرد: مخابرات ونزوئلا نیز باید بتواند با استفاده از توانمندی شرکت‌های ایرانی نوسازی و تجهیز شود.

 وی هدف از این سفر را که با جمعی از کارشناسان و مدیران ارشد مخابرات ونزوئلا  صورت گرفته است، برنامه­ ریزی در جهت توسعه زیرساخت ­های ونزوئلا  در راستای برنامه ۲۰۳۰ نوسازی مخابرات کشورش عنوان کرد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته