دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرکل امور بین‌الملل پارک فناوری پردیس در پاسخ به آنا:

محصولات فناورانه پارک پردیس نیازهای صنعتی و پزشکی ۳ کشور را رفع می‌کند

محصولات فناورانه پارک پردیس نیازهای صنعتی و پزشکی ۳ کشور را رفع می‌کند
مدیرکل ارتباطات و اموربین‌الملل پارک فناوری پردیس گفت: در حال حاضر محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان پارک پردیس نیاز کشور‌های بسیاری از جمله ترکیه، ونزوئلا و کنیا را در بخش‌های مختلف صنعتی و پزشکی رفع می‌کند.  
کد خبر : 895957

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضا خالقیان، مدیرکل ارتباطات و اموربین‌الملل پارک فناوری پردیس، هم‌زمان با راهپیمایی روز ۲۲بهمن و در غرفه دستاورد‌های پارک پردیس، در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا درخصوص صادرات محصولات دانش‌بنیان این پارک گفت: تمام سعی بخش امور بین‌الملل پارک این است که علیرغم تحریم‌ها، تسهیل‌سازی لازم برای صادرات محصولات دانش‌بنیان ایرانی به کشور‌های هدف انجام شود. 

وی درخصوص کشور‌های هدف پارک فناوری پردیس تصریح کرد: کنیا، ونزوئلا و ترکیه از جمله کشور‌هایی هستند که ایران نیاز فناورانه آنها را در بخش‌های موردنیاز از جمله دارو و صنعت پزشکی رفع می‌کند. 

خالقیان درباره صرفه‌جویی ارزی محصولات فناورانه پارک علم و فناوری پردیس توضیح داد:تاکنون، به واسطه صادرات محصولات دانش‌بنیان پارک، حدود ۳۵ میلیون دلار صرفه جویی ارزی داشته ایم؛ البته این راهم در نظر بگیریم منظور از صرفه‌جویی ارزی، بومی‌سازی محصولاتی است که تا کنون در داخل تولید نمی‌شده است. 

وی به مرکز توسعه تجارت فناوری برای شرکت‌های زیر مجموعه پارک پردیس اشاره کرد و افزود: چندین اقدام حمایتی توسط مرکز توسعه تجارت فناوری پردیس، صورت گرفته است، از‌جمله این اقدامات تسهیل حضور این شرکت‌ها در نمایشگاه‌های بین‌المللی است و علاوه بر آن حمایت در راستای اخذ گواهینامه‌های بین‌المللی و گواهینامه‌های تضمین کیفیت محصول است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته