دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

هدفون ۱۲ دلاری که ۴۰ ساعت باتری دارد

هدفون ۱۲ دلاری که ۴۰ ساعت باتری دارد
یکی از شرکت‌های هندی هدفونی را طراحی کرده که تنها ۱۲ دلار قیمت دارد و توانایی شارژدهی تا ۴۰ ساعت را دارد.
کد خبر : 895917

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، ساخت و عرضه هدفون‌های بی‌سیم چند سالی است که به یکی از اصلی‌ترین منابع درآمد شرکت‌های فعال در زمنیه فناوری تبدیل شده است. اما مشکلی که در تمام هدفون‌ها به ویژه هدفون‌های دورگردی وجود دارد مشکل باتری آن‌ها است؛ چرا که اگر شرکت سازنده قصد استفاده از باتری با حجم بالا را داشته باشد هدفون سنگین خواهد شد و به این ترتیب گردن فرد را اذیت خواهد کرد، از طرفی ظرفیت پایین باتری استفاده شده در این دستگاه‌ها نیز مشکل دیگری است که کاربران از آن اعلام نارضایتی کرده اند و به سمت استفاده از ایرپاد‌ها رفته اند.

اما به تازگی یکی از شرکت‌های گمنام هندی هدفونی را طراحی کرده است که توانایی شارژدهی برای پخش موسیقی تا ۴۰ ساعت را دارد. بر اساس اطلاعات منتشر شده هدفون «فایر بند نوا» (Fire Band Nova) از یک طراحی ارگونومیک استفاده میکند تا گوش کاربر هنگام استفاده اذیت نشود و از آنجایی که در دسته بندی هدفون‌های توگوشی قرار می‌گیرد، کاربر بیس هدفون را به طور کامل احساس خواهد کرد. 

این هدفون دارای قابلیت نویز کنسلینگ بوده و صدا‌های محیطی را به طور کامل برای کاربر حذف خواهد کرد. علاوه بر این در این هدفون از نسخه بلوتوث ۵.۳ استفاده شده است و به کمک درگاه USB-C توانایی شارژدهی ۱۰۰ دقیقه تنها با ۱۰ دقیقه شارژ را دارد. گفتنی است که این هدفون از دستیار‌های صوتی ینز پشتیبانی می‌کند و تنها حدود ۱۲ دلار قیمت‌گذاری شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته