دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

عرضه جدیدترین پرچمدار هوآوی با دو اندازه نمایشگر

عرضه جدیدترین پرچمدار هوآوی با دو اندازه نمایشگر
اطلاعات منتشر شده در فضای مجازی از آزمایش دو نوع نمایشگر با اندازه‌های ۶.۵ و ۶.۸ اینچی برای گوشی پی ۷۰ هوآوی خبر می‌دهد.
کد خبر : 893746

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از گیزمو چاینا، نسل بعدی پرچمداران شرکت هوآوی قرار است سری پی۷۰ نام داشته باشند و به تازگی شایعاتی از این گوشی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد شرکت هوآوی در حال آزمایش دو اندازه نمایشگر برای این سری از گوشی‌های خود است.
براساس اطلاعات منتشر شده از سوی یکی از منابع آگاه در شبکه اجتماعی ایکس، ظاهرا شرکت هوآوی در حال آزمایش دو نمایشگر با اندازه‌های ۶.۵ و ۶.۸ اینچی است که هر دو این نمایشگر‌ها از طراحی منحنی ۲.۵D و از وضوح ۱.۵K بهره خواهند برد و فناوری «ال تی پی او» LTPO با هدف روان‌تر بودن تصاویر نیز در این گوشی وجود خواهد داشت.

پیش از این نیز اطلاعاتی از گوشی پی۷۰ منتشر شده بود که خبر از وجود حسگر امنی‌ویژن با دیافراگم فیزیکی می‌داد. این سنسور یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی بوده که برای تصویر برداری در شب و ویژه گوشی‌های هوشمند طراحی شده است و از یک سنسور ۱/۱.۳ اینچی و اندازه پیکسل ۱.۲ میکرونی استفاده خواهد کرد که کیفیت تصاویر را تا حد بسیار زیادی را افزایش خواهد داد.

علاوه بر این سنسور اعلام شده از حالت‌‎های مختلف اچ دی آر نیز پشتیبانی خواهد کرد و ویژگی‌هایی مانند نرخ فریم ریت بالا و ضبط ویدیئو‌های ۸K با لرزشگیر الکترونیکی را نیز ممکن خواهد کرد. اطلاعات بیشتری از این گوشی در دسترس نیست، اما احتمالا در این گوشی از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و بلندگو‌های استریو وجود خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته