دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

چت جی‌پی‌تی اطلاعات خود را تا ۲۰۲۳ به‌روز کرد

چت جی‌پی‌تی اطلاعات خود را تا ۲۰۲۳ به‌روز کرد
شرکت اوپن‌ ای‌آی اعلام کرد که با به‌روزرسانی «جی پی‌تی-۴ توربو» (GPT-۴ Turbo) اطلاعات این چت‌بات از ۲۰۲۱ به ۲۰۲۳ ارتقا یافت.
کد خبر : 893277

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از اوپن ای‌آی چند وقتی است که کاربران چت‌بات چت جی‌پی‌تی اعلام کرده بودند که هوش مصنوعی چت جی‌پی‌تی نسبت به گذشته کند شده و به بسیاری از درخواست‌ها پاسخ نمی‌دهد، از طرفی هم به‌روزرسانی نشدن این چت‌بات یکی از اصلی‌ترین دلایل این موضوع اعلام شده بود.

به این ترتیب اوپن ای‌آی تصمیم به به‌روزرسانی «جی پی‌تی-۴ توربو»  گرفت و این نسخه از چت‌بات خود را به‌روزرسانی کرد. این به‌روزرسانی برای تمام کاربران «جی پی‌تی-۴ توربو»  در دسترس قرار نگرفته و صرفا کاربران توربو توانایی استفاده از قابلیت‌های آن را دارند؛ به این ترتیب کاربران نسخه پایه صرفا به اطلاعات قبل از سپتامبر ۲۰۲۱ دسترسی خواهند داشت و کاربران نسخه توربو اطلاعات سال ۲۰۲۳ را هم در هنگام کار با چت جی‌پی‌تی مشاهده خواهند کرد.

علاوه بر این اوپن ای‌آی به طور رسمی اعلام کرده که بیش از ۷۰ درصد کاربرانی که از «جی پی‌تی-۴»  استفاده می‌کردند، در حال حاضر به «جی پی‌تی-۴ توربو»  نیز دسترسی دارند و قرار است این شرکت در آینده به‌روزرسانی‌های بیشتری برای «جی پی‌تی-۴ توربو»  در دسترس کاربران قرار دهد که یکی از آن‌ها تولید عکس بر اساس متن است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته