دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا؛

آخرین وضعیت حضور نخبگان ایرانی مقیم خارج در پارک فناوری پردیس اعلام شد

آخرین وضعیت حضور نخبگان ایرانی مقیم خارج در پارک فناوری پردیس اعلام شد
رئیس پارک فناوری پردیس از آخرین وضعیت حضور نخبگان و کارآفرینان ایرانی مقیم خارج در این پارک خبر داد و گفت: ۴۱ متخصص ایرانی برای راه اندازی ۳۵ شرکت دانش‌بنیان در پارک فناوری پردیس حضور دارند و مشغول فعالیت هستند.
کد خبر : 887294

مهدی صفاری‌نیا رئیس پارک فناوری پردیس در گفت‌وگو با خبرنگار علم و فناوری آنا درباره تعداد بازگشت و استقرار نخبه‌های خارج از کشور، گفت: تاکنون از ایرانیانی که مقیم خارج بوده اند و با طرح معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری به کشور بازگشته اند در پارک فناوری پردیس مستقر شده اند.

وی با اشاره به آخرین آمار استقرار این افراد در پارک فناوری پردیس گفت: تاکنون 41 همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور در پارک فناوری پردیس صورت پذیرفته است.

رئیس پارک فناوری پردیس با بیان اینکه تعدادی از این افراد در شرکت‌ها مستقر و تعدادی از پارک خارج شده اند، گفت: حدود ۳۰ درصد این افراد شکست خورده و از پارک خارج شدند.

صفاری‌نیا با بیان اینکه بیشتر فعالیت این افراد در پارک فناوری پردیس در حوزه IT، ICT، سلامت، نفت و گاز است، عنوان کرد: دو سال گذشته که سال خوبی بود ۱۲ درخواست از سوی این نخبگان و کارآفرینان برای حضور در پارک فناوری پردیس داشتیم.

رئیس پارک فناوری پردیس گفت: همچنین سال گذشته ۱۰ درخواست برای حضور در پارک فناوری پردیس داشتیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته