دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ارتباط با «آی مسیج» از گوشی‌های اندروید ممکن شد

ارتباط با «آی مسیج» از گوشی‌های اندروید ممکن شد
توسعه دهندگان اپلیکیشن «بیپر مینی» با انتشار یک بروزرسانی امکان ارتباط با «آی مسیج» از گوشی‌های اندرویدی را مجددا فراهم کرد.
کد خبر : 884918

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، پس از معرفی اپلیکیشن «بیپر مینی» (Beeper Mini) و مسدود شدن آن توسط اپل، در به‌روزرسانی جدید، کاربران با ورود از طریق «اپل آی‌دی» (Apple ID) می‌توانند از دستگاه اندرویدی خود با کاربران آیفون از «آی مسیج» استفاده کنند. این اپلیکیشن در حال حاضر به‌صورت رایگان ارائه شده و برخی اصلاحات نظیر ثبت‌نام با «اپل آی‌دی»  و ارسال مکالمات از طریق آدرس ایمیل را ارائه داده است. در آینده، اشتراک پولی دوباره فعال خواهد شد.

نسخه قبلی «بیپر مینی» نیازی به حساب کاربری اپل نداشت و شماره تلفن هر کاربر اندرویدی را بدون اجازه شرکت اپل در سرور‌های «آی مسیج» ثبت می‌کرد. حال توسعه‌دهندگان این اپلیکیشن با مهندسی معکوس قوانین «آی مسیج»، نسخه‌ای «بیپر مینی» را منتشر کردند که از نقص سرور‌های اپل برای فعالیت استفاده می‌کند.

ثبت شماره تلفن‌های اندروید در سرور‌های «آی مسیج» به کاربران اندرویدی اجازه می‌داد تا پیام‌های خود را با حباب آبی (همان مدلی که در آی مسیج روی آیفون مشاهده می‌شود) برای کاربران آیفون ارسال کنند؛ علاوه بر این اپلیکیشن از تمامی قابلیت‌های «آی مسیج» ازجمله وضعیت دریافت و خواندن پیام، نشانگر‌های تایپ، ری‌اکشن‌ها و موارد دیگر پشتیبانی می‌کرد.

تیم «بیپر مینی» اعلام کرده که این اپلیکیشن با بیش از ۱۰۰ هزار بار دانلود، سریع‌ترین میزان رشد بین اپلیکیشن‌های اندرویدی پولی را داشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته