تغییر تعرفه خدمات در گرو افزایش کیفیت ارتباطات
به گزارش گروه ارتباطات و فناوری اطلاعات خبرگزاری علم و فناوری آنا، مدیران سه اپراتور بزرگ سیار کشور روز چهارشنبه مهمان رئیس رگولاتوری بودند تا پیرامون مسائل مختلف صنعت از جمله مولفههای مورد نیاز برای توسعه صنعت بحث و تبادل نظر کنند.
امروزه مردم ایران بسیاری از نیازهای خود را به وسیله تلفنهمراه و خدمات مبتنی بر آن رفع میکنند، خدماتی که اپراتورهای سیار باید زیرساختهایش را فراهم کنند و توسعه دهند.
نیازمندیها و ضرورتهای مورد نیاز برای تقویت خدمت رسانی به مردم و استمرار سرمایهگذاری اپراتورها از جمله مباحثی بود که مدیران عامل همراه اول، ایرانسل و رایتل با رئیس رگولاتوری طرح کردند.
آنها ضمن اشاره به ثابت ماندن تعرفههای اپراتورهای سیار طی شش سال گذشته به رغم افزایش چند برابری هزینههایی مانند خرید تجهیزات ارتباطی، حقوق و دستمزد و اجاره فضا برای توسعه سایتهای ارتباطی از رگولانوری درخواست کردند که جهت رفع این چالشها تدابیری اندیشیده و اجرایی شود.
مدیران عامل این اپراتورها تاکید کردند که پاسخ به مطالبات و درخواستهای خود را با تلاش حداکثری برای ارتقا کیفیت شبکه اجابت خواهند کرد.
رئیس رگولاتوری نیز تاکید کرد که هرگونه تغییر در تعرفه باید همراه با افزایش کیفیت ارتباطات به صورت ملموس برای مردم باشد. همچنین از اپراتورهای ارتباطی سیار خواست مردم را نسبت به نیازهای صنعت ارتباطات کشور و تاثیر فراهم شدن زمینه سرمایهگذاری خود در کیفیت شبکه برای کاربر نهایی آگاه کنند.
انتهای پیام/