دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دستاورد یک شرکت دانش‌بنیان؛

پلتفرمی برای معرفی کسب و کارهای خرد و روستایی به بازار طراحی شد

پلتفرمی برای معرفی کسب و کارهای خرد و روستایی به بازار طراحی شد
متخصصان یک شرکت دانش‌بنیان ایرانی، پلتفرمی را طراحی کرده‌اند که از طریق آن، محصولات کسب و کارهای خرد و روستایی کمک می‌کند به سراسر کشور معرفی می‌شوند.
کد خبر : 883485

به‌گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد بنازاده، مدیرعامل یک شرکت دانش‎‌بنیان درخصوص محصولات این شرکت و کاربرد آن‌ها گفت: ما کسب و کارهای خرد و روستایی را به بازار معرفی، داستان محصولات را بازگو و از این طریق با مشتری ارتباط می‌گیریم. در کنار این، یک مدرسه کسب و کار آنلاین داریم فرایندهای بیزینسی کسب و کاری را آموزش می‌دهیم تا در حوزه فعالیت خود موفق باشند.

وی در خصوص حجم اشتغا‌ل‌زایی این شرکت گفت: نیروی انسانی مستقیم ما در سال گذشته که سال خوبی برای ما بود، نزدیک به ۳۰ نفر بوده است که در حال حاضر به علت برخی مشکلات به ۱۵ نفر رسیده‌اند. حدود سه هزار کسب و کار، محصولات خود را از طریق پلتفرم ما معرفی کرده و بعضی موفق شده‌اند روزانه تا نزدیک به ۸۰ تا ۹۰ میلیون تومان فروش داشته باشند. البته کسب و کارهای محدودتری هم هستند که فروشی نزدیک به دو تا سه میلیون تومان دارند.

بنازاده، مشارکت آحاد مردم در رشد یکدیگر را بزرگترین دستاورد شرکت عنوان کرد و گفت: تیجه کار یک هم‌افزایی و همکاری است. ما در این پلتفرم به کسب و کارها کمک می‌کنیم تا دیده شده و به سایرین معرفی شوند. کسب و کارها نیز تجربه خود را در قالب نشست‌های مجازی یا حضوری به یکدیگر انتقال می‌دهند. پس به طور کلی مشارکت آحاد مردم در رشد یکدیگر و گفت‌وگویی که بین آنها اتفاق می‌افتد، می‌تواند بزرگترین دستاورد ما باشد. ما بر روی موضوع گفت‌وگو در حوزه کسب و کار تمرکز کرده و تقریبا به یک موفقیت بسیار شیرین رسیده‌ایم که انسان‌ها به یکدیگر کمک می‌کنند.

بنازاده در پایان اشاره کرد: بزرگترین مسئله ما قیمت گذاری اموال نامشهود، زیرا هیچ مرجعی وجود ندارد که بتوان با اعتماد به آن رجوع کرد. این مورد، معضل بسیاری از شرکت‌های دانش بنیان است و اگر رفع شود، ما می‌توانیم جذب سرمایه کرده و پیشرفت خوبی داشته باشیم. درنهایت اگر شرکت‌های بزرگ دانش‌بنیان طبق قانونی که وضع شده سرمایه‌گذاری کنند، شرایط بسیار خوب می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته