دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در کنگره بین‌المللی مهندسی شیمی؛

دستاورد‌های حوزه مهندسی شیمی ارائه می‌شود

دستاورد‌های حوزه مهندسی شیمی ارائه می‌شود
دستاورد‌های حوزه مهندسی شیمی در کنگره بین‌المللی مهندسی شیمی ارائه می‌شود.
کد خبر : 882459

امید توکلی، دبیر اجرایی کنگره دوزادهمین کنگره بین‌المللی مهندسی شیمی درگفت‌وگو با خبرنگار علم و فناوری آنا، گفت: کنگره بین‌المللی مهندسی شیمی ایران، توسط انجمن مهندسی شیمی ایران از 22 تا 24 آذر درمرکز همایش‌های بین‌المللی پژوهشگاه صنعت نفت برگزار خواهد شد.

وی به محورهای این کنگره اشاره کرد و گفت: این کنگره بر6محور پایداری و سلامت، مواد پیشرفته و تکنولوژی‌های نوآورانه، کاربردهای هوش‌مصنوعی در مهندسی شیمی، مباحث فرآیندی در مهندسی شیمی، انرژی و منابع طبیعی، حوزه بهداشت و ایمنی و حوزه آموزش مهندسی شیمی متمرکز است.

توکلی از دریافت 550 مقاله توسط دبیرخانه این کنگره خبرداد و گفت: از میان همه مقالات دریافت‌شده، تعداد 470 مقاله، توسط هیات داوران پذیرفته شده و قرار است تعداد 135مقاله در ۳ روز برگزاری کنگره، به‌صورت شفاهی و مابقی به صورت پوستر و مکتوب ارائه خواهند شد.

دبیراجرایی این کنگره، درباره شرکت‌کنندگان بین‌المللی از کشورهای دیگر گفت: مشارکت در این کنفرانس هیچ‌گونه محدودیت داخلی یا خارجی ندارد و تاکنون از کشورهای آلمان، هلند، آمریکا و اتریش سخنرانان و ارئه‌کنندگان مقالات را در روز افتتاحیه و برگزاری کنگره خواهیم داشت. همچنین کنفدراسیون‌های جهانی در حوزه‌های مهندسی شیمی در دنیا نیز در این کنگره با ما همکاری خواهند داشت.

 دبیراجرایی دوزادهمین کنگره بین‌المللی مهندسی شیمی ایران، درپایان به نمایشگاه دستاوردهایی که در این کنگره برگزار خواهد شد اشاره کرد و گفت: همچنین نمایشگاهی از دستاوردهای فناورانه موجود در حوزه مهندسی شیمی ایران، با حضور 19 شرکت در این کنگره برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته