دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اعطای جایزه آبادیران در سه بخش جشنواره فیلم عمار

اعطای جایزه آبادیران در سه بخش جشنواره فیلم عمار
جوایز ویژه آبادیران در سه بخش مردمی‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان، نوآوری فراگیر و وقف فناورانه در این جشنواره اعطا خواهد شد.
کد خبر : 881564

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، با همکاری دبیرخانه‌های برنامه ملی آبادیران و جشنواره فیلم عمار، جوایز ویژه آبادیران در سه بخش مردمی‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان، نوآوری فراگیر و وقف فناورانه در این جشنواره اعطا خواهد شد.

این جوایز در راستای بهره‌گیری از ظرفیت مردمی و هنری برای ترویج تلاش‌های صورت گرفته در راستای آبادانی و پیشرفت فناورانه کشور در بخش جوایز مردمی چهاردهمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار حضور خواهد داشت.

بخش مردمی سازی اقتصاد دانش‌بنیان شامل روایتی از خدمات مستقیم شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور به مردم، آشنایی مردم با اقتصاد دانش‌بنیان و ترویج دستاورد‌های دانش‌بنیان و نمونه‌های موفق حضور و نقش‌آفرینی مردم در پیشبرد اهداف اقتصاد دانش‌بنیان است.

 بخش نوآوری فراگیر شامل روایت رفع چالش‌های مناطق محروم و روستایی توسط شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور، نمونه‌های موفق فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور در راستای پیشرفت و آبادانی مناطق محروم کشور، معرفی نمونه‌های ایجاد اشتغال پایدار روستایی با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور و روایتی از احیای ظرفیت‌های بومی و روستایی و توسعه زنجیره ارزش محصولات توسط شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور است.

بخش وقف فناورانه نیز شامل ظرفیت مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها، تلفیق فناوری با مفاهیم خیررسانی و نیک‌اندیشی و الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و آبادانی بدون نگرش انتفاعی و منفعت فردی است.

جوایز برنامه ملی آبادیران شامل اهدای گواهی به‌تمامی آثار از طرف معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، اهدای تندیس به آثار برگزیده، مبلغ ۱۴۰ میلیون ریال به اثر اول هر بخش و حمایت مالی و معنوی برگزیدگان هیات داوران جهت ساخت اثر در این حوزه است؛ لذا از تمامی هنرمندان و فعالان مردمی این حوزه دعوت می‌شود آثار تولیدی خود را در قالب فیلم، فیلم کوتاه، مستند و فیلم با گوشی همراه به دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار به نشانی www.ammarfilm.ir ارسال کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته