دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مشخصات گوشی اقتصادی بعدی سامسونگ مشخص شد

مشخصات گوشی اقتصادی بعدی سامسونگ مشخص شد
رندر‌های منتشر شده از گوشی «آ 52» (A52) سامسونگ رنگ و مشخصات سخت‌افزاری این گوشی را مشخص کرد.  
کد خبر : 879705

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از جی‌اس‌ام، سامسونگ در حال آماده شدن برای معرفی گوشی «گلکسی آ ۵۲» (Galaxy A ۲۵) است و تازه‌ترین تصاویر این گوشی خبر از عرضه آن در سه رنگ می‌دهند. علاوه بر این «گلکسی آ ۵۲» با چیپست اگزینوس ۱۲۸۰ (Exynos)  و تا ۸ گیگابایت حافظه رم عرضه خواهد شد.

این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی «سوپر امولد اینفینیتی یو» (Super AMOLED Infinity-U) است که در آن دوربین سلفی در یک ناچ قطره‌ای قرار گرفته است. صفحه با رزولوشن «فول اچ دی» (Full HD+)، نرخ تازه‌سازی تا ۱۲۰ هرتز و روشنایی تا ۱۰۰۰ نیت از دیگر مشخصات نمایشگر این گوشی هستند.

در پشت گوشی، لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز التراواید ۸ مگاپیکسل و لنز ماکرو ۲ مگاپیکسل قرار داده شده و لنز سلفی با رزولوشن ۱۳ مگاپیکسل نیز مانند نسل قبلی این گوشی یعنی «آ ۲۴» (A۲۴) در جلوی نمایشگر گوشی قرار گرفته است.  

این گوشی نیز مانند سایر گوشی‌های چند سال اخیر سامسونگ، تا چهار سال به‌روزرسانی سیستم عامل و پنج سال به‌روزرسانی نرم‌افزاری دریافت خواهد کرد.  

این گوشی در اوایل سال ۲۰۲۴ با باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ ۲۵ وات عرضه خواهد شد. جزئیات قیمت و بازار هدف A ۲۵ هنوز مشخص نشده و احتمالاً هنگام عرضه آن اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته