دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بازدید رئیس جمهور کوبا از دستاورد شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی

بازدید رئیس جمهور کوبا از دستاورد شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهوری اعلام کرد که رئیس جمهور کوبا از پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در نمایشگاه بین‌ المللی کوبا بازدید کرد.
کد خبر : 878752

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌‌بنیان ریاست جمهوری، شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های فناوری اطلاعات و زیر‌ساخت، انرژی‌های تجدید پذیر و زیست فناوری در نمایشگاه بین‌المللی کوبا که از تاریخ ۱۵ تا ۲۰ آبان برگزار شد، حضور یافتند.

رئیس جمهور کوبا، معاون نخست وزیر، وزیر تجارت خارجی و سرمایه‌گذاری و مدیرکل سیاست تجاری خاورمیانه در وزارت تجارت خارجی و دیگر مدیران کوبایی از پاویون ایران دیدار کردند.

دیاز کانل، رئیس جمهور کوبا ضمن بازدید از دستاورد‌های شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی با تشکر از حضور شرکت‌های ایرانی از آمادگی کوبا برای تسهیل ورود کالا‌های ایرانی به آن کشور خبر داد

سی و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کوبا با مشارکت ۶۳ کشور و با حضور ۸۴۴ شرکت کوبایی و خارجی در فضایی به وسعت ۱۷ هزار متر مربع در مرکز نمایشگاهی اکسپو کوبا برپا شد.

در روز سوم نمایشگاه که روز اختصاصی ایران بود، مدیران و شرکت‌های کوبایی زیادی در پاویون ایران حضور یافتند. همچنین نشست تجاری و جلسات B۲B بین شرکت‌های طرفین برگزار و منجر به انعقاد تفاهم‌نامه شد.

پیرو سفر رئیس‌جمهور در خرداد ماه گذشته به آمریکای لاتین، ارتباطات ایران و کوبا توسعه یافته و زمینه‌های همکاری مشترک شکل گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته