دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

عایق‌های نانو از سازه‌های کاهگلی محافظت می‌کنند

عایق‌های نانو از سازه‌های کاهگلی محافظت می‌کنند
یک شرکت دانش‌بنیان توانسته با استفاده از دانش فنی خود عایق نانویی برای حفاظت سازه‌های کاهگلی طراحی و تولید کند.
کد خبر : 877842

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی جمشیدی مدیرعامل شرکت «چسب افزار غرب» تولیدکننده عایق‌های نانویی مستقر در پارک علم و فناوری اراک عنوان کرد: جزء معدود شرکت‌هایی هستیم که خط تولیدمان نیز در پارک فعال است و با نظارت پارک تولید می‌شود.

وی بیان کرد: توانسته‌ایم در شرکت دوعایق جدید را با متریال بسیار ارزان‌قیمت ثبت اختراع کنیم، این عایق‌ها می‌توانند سطوح چرب مانند ایزوگام و قیرگونی را عایق‌بندی کنند.

فعال حوزه نانو با بیان اینکه چسب بتن، عایق نانو و چسب کاشی از دیگر محصولات تولیدی است، بیان کرد: سعی کرده‌ایم که محصولاتمان را با کمترین قیمت به مشتری عرضه کنیم.

جمشیدی درباره عایق نانویی شرکت متبوع خود یادآور شد: عایق نانو، عایق‌کننده تمام سطوح آب‌دزد است، در ایران در دو زمینه مشکل داریم، یکی ورود آب و دیگری محل جمع‌آوری آب در سطوح است؛ بنابراین با عایق نانویی می‌توانیم به مسائل کشاورزی کشور کمک کنیم.

وی افزود: عایق نانویی قابلیت این را دارد که هم داخل ملات استفاده شود و هم به صورت تک جزیی، دوجزیی و چند جزیی قابل ارائه و تهیه است.

فعال حوزه نانو افزود: عایق نانو را می‌توان برای حفاظت سازه در بناهای کویری و کوهستان که روزها دما بالا و شب‌ها دما کمتر است، استفاده کرد.

جمشیدی با بیان اینکه عایق‌های تولیدشده قابل استفاده افراد بدون وجود فرد متخصص است، گفت: این محصول به عراق و ارمنستان صادر شده است و در حال رایزنی با تاجیکستان برای صادرات هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته