دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دهقانی در نمایشگاه نانو: پیگیر رفع مشکلات خانه نوآوری آزادی هستیم/ توسعه همکاری‌های بین‌المللی و انتقال فناوری نانو

دهقانی در نمایشگاه نانو: پیگیر رفع مشکلات خانه نوآوری آزادی هستیم  توسعه همکاری‌های بین‌المللی و انتقال فناوری نانو
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور در چهاردهمین نمایشگاه فناوری نانو از رفع مشکلات استیجاری و مسائل کارخانه نوآوری آزادی خبر داد.
کد خبر : 877249

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری آنا، روح الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور صبح امروز با حضور در چهاردهمین نمایشگاه فناوری نانو گفت: ستاد نانو با تمام توان به عنوان یکی از ستادهای پیشرو در معاونت علمی عمل می کند.

وی گفت: برنامه توسعه ارتباطات بین‌المللی، تجاری سازی و اقتصادی کردن دستاوردهای علمی و فناوری از مهم‌ترین برنامه‌های ستاد نانو هستند.

به گفته دهقانی، امروز هم در مراسم رونمایی محصولات نانویی شاهد بودیم چندین محصول با تکنولوژی بالا در حوزه نانو ایجاد شده است. پژوهشگران این تکنولوژی‌ها هم قرار است محصولات خودشان را به صنعت و مشتری تحویل بدهند و قراردادهایی نیز در حاشیه رونمایی منعقد شد.

وی افزود: صنعت نانو در کشور در حال شکل گرفتن به عنوان یک صنعت جدی است. نانو به عنوان یک صنعت قدرتمندکننده توان کشور در تعاملات بین‌المللی هم نقش ایفا می کند.

توسعه همکاری‌های بین‌المللی و انتقال فناوری نانو

 معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور اظهار کرد: به عنوان یکی از محورهای اصلی همه گفتگوهای بین‌المللی ما با کشورهای دوست و مورد نظر، توسعه همکاری‌های نانو و انتقال فناوری نانو است. این شناخت کمک‌ می‌کند در آینده شاهد جهش فناوری در همه حوزه ها باشیم.

 وی درباره اخرین وضعیت کارخانه نوآوری آزادی نیز گفت: پیگیر مشکلات و بحث استیجاری خانه نوآوری آزادی هستیم.

به گزارش آنا، امروز ۱۰ محصول نانویی با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور در چهاردهمین نمایشگاه فناوری نانو رونمایی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته