دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ایلان ماسک از چت‌بات هوش مصنوعی «گروک» رونمایی کرد

ایلان ماسک از چت‌بات هوش مصنوعی «گروک» رونمایی کرد
ایلان ماسک چت‌بات هوش مصنوعی جدیدی به نام «گروک» را تا آخر این هفته در اختیار مشترکان پریمیوم ایکس قرار می‌دهد.
کد خبر : 876985

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از انگجت، ایلان ماسک هوش مصنوعی جدیدی به نام «گروک» را تا آخر هفته در اختیار مشترکین قرار می‌دهد. این هوش مصنوعی تنها برای کاربران ایکس پریمیوم ارائه می‌شود که هزینه آن ۱۶ دلار است.

ایلان ماسک این هوش مصنوعی را پس از خروج از فاز بتا، چت بات خود را در اختیار مشترکین برنامه قرار خواهد داد و قرار است رقیبی برای چت جی‌پی‌تی  باشد که آخر این هفته به جمع منتخبی از کاربران راه پیدا می‌کند.

مدیرعامل این شرکت همچنین به قابلیت‌های آن در مقایسه با رقبا اشاره کرد و در توییتی نوشت: «گروک» (Grok) دسترسی بلادرنگ به اطلاعات از طریق پلتفرم ایکس دارد که یک مزیت بزرگ نسبت به مدل‌های دیگر است.

ماسک چند تصویر از هوش مصنوعی جدید در ایکس به اشتراک گذاشت و تائید کرد که پاسخ‌های این هوش مصنوعی به‌گونه‌ای توسعه‌یافته که در پاسخ‌های خود کمی شوخ‌طبعی به کار می‌برد. ماسک قصد دارد اولین مدل هوش مصنوعی خود را برای اشتراکی عرضه کند.این اظهارات همزمان بازمان بندی اولین کنفرانس توسعه‌دهندگان شرکت رقیب اپن ای آی که ماسک آن را تأسیس کرد و تا سال ۲۰۱۸ در هیئت مدیره باقی ماند  در ۶ نوامبر است. 

 

                     چت بات

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته