دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
تهدید ایلان ماسک؛

رژیم صهیونیستی با ارائه خدمات ماهواره‌ای به غزه مبارزه می‌کند

رژیم صهیونیستی با ارائه خدمات ماهواره‌ای به غزه مبارزه می‌کند
رژیم صهیونیستی قصد دارد با تعهد ایلان ماسک برای ارائه خدمات ماهواره‌ای به سازمان‌های کمک‌رسانی در غزه مبارزه کند.
کد خبر : 875780

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از سی‌ان‌ان، رژیم صهیونیستی قصد دارد با تعهد ایلان ماسک برای ارائه خدمات ماهواره‌ای به سازمان‌های کمک‌رسانی در غزه مبارزه کند.

رژیم صهیونیستی متعهد شد که با وعده ایلان ماسک مبنی بر ارائه خدمات ماهواره‌ای استارلینک به سازمان‌های کمک‌رسانی در غزه که نوار محاصره‌ شده با اتصال به اینترنت دست‌وپنجه نرم می‌کند، مبارزه کند.

«شلومو کرهی»، وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی در شبکه ایکس گفت که حماس از این اینترنت برای فعالیت‌های تروریستی استفاده خواهد کرد. شاید ماسک مایل باشد آن را با آزادی نوزادان، پسران، دختران و افراد مسن ربوده شده ما مشروط کند. تا آن زمان، دفتر من هرگونه ارتباط با استارلینک را قطع خواهد کرد.

ماسک پس از آن‌که «الکساندریا اوکاسیو کورتز»، نماینده دموکرات ایالات‌متحده گفت که قطع تمام ارتباطات با جمعیت ۲.۲ میلیون نفری غیرقابل قبول است در ایکس این خبر را اعلام کرد.

ماسک در پاسخ به اوکاسیو کورتز گفت: استارلینک از اتصال به سازمان‌های کمک‌رسانی بین‌المللی در غزه پشتیبانی خواهد کرد.

ماسک در پست دیگری اظهار کرد: هیچ پایانه‌ای از غزه برای برقراری ارتباط با صورت فلکی ما تلاش نکرده است. با تشدید حملات هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی به این منطقه، ارتباطات در نوار غزه به شدت مختل شده است. گروه‌های امدادی می‌گویند که نتوانسته‌اند با گروه‌های حاضر در منطقه ارتباط برقرار کنند.

پیش از این، سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که آن‌ها با کارکنان خود در غزه بی‌ارتباط هستند و کمیسر کل آژانس امدادرسانی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی در نامه‌ای به کارکنان خود نوشت که این سازمان عمیقاً برای آن‌ها نگران است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته