دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
به‌منظور شناسایی مشکلات؛

وزیر ارتباطات با فعالان حوزه ارتباطات عمان دیدار کرد

وزیر ارتباطات با فعالان حوزه ارتباطات عمان دیدار کرد
عیسی زارع پور به نمایندگی از دولت در نشست با تعدادی از تجار و فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ساکن عمان با موانع و مشکلات آن‌ها آشنا شد و پیگیری این مطالبات را از وظایف دولت دانست.
کد خبر : 875357
به گزارش گروه ارتباطات و فناوری اطلاعات خبرگزاری علم و فناوری آنا، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز چهارشنبه و در نخستین روز سفر به کشور عمان با تعدادی از تجار و فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ساکن این کشور نشستی برگزار کرد و پای صحبت آن‌ها نشست. ضمن آشنایی از ظرفیت‌های آن‌ها در جریان مشکلات و موانع کسب‌وکار آن ها قرار گرفت.
 
زارع پور گفت: به‌عنوان نماینده دولت وظیفه دارد تا این مشکلات و موانع را برای رفع پیگیری کند. همچنین از حاضران در جلسه خواست که به منظور مرتفع شدن سریع‌تر مشکلات، جلسه هم‌فکری با حضور سفیر ایران در عمان و ایرانیان ساکن در این کشور برگزار شود و روش‌های پیش رو در این ارتباط احصا شود. با طرح موارد مطرح شده برای حل موانع اقدام می‌شود و موضوعات پیگیری خواهند شد.
 
بنا به این گزارش، وزیر ارتباطات با دعوت وزیر ارتباطات و حمل و نقل عمان برای دو روز به مسقط سفر کرد و در ابتدای این سفر با سعیدبن حمود المعولی دیدار کرد و با وی درباره پیگیری توافق‌نامه‌ای که در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در اردیبهشت‌ماه، در تهران میان دو کشور به امضا رسید، صحبت کردند.
 
زارع پور همچنین امروز از مراکزی چون شرکت پست عمان، شرکت عمان تل و پارک دیتای این کشور بازدید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته