دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا مطرح شد؛

دایره نخبگانی وسیع می‌شود

دایره نخبگانی وسیع می‌شود
معاون توسعه و مدیریت منابع بنیاد ملی نخبگان با تشریح برنامه های بنیاد ملی نخبگان گفت: قرار است دایره نخبگانی وسیع تر شود و نخبگان مهارتی، هنری، قرآنی، ورزشی و ... را در دایره نخبگان قرار دهیم.
کد خبر : 875031

فرشاد سلیمانی معاون توسعه و مدیریت منابع بنیاد ملی نخبگان در گفت‌وگو به خبرنگار علم و فناوری آنا در خصوص برنامه های این نهاد برای نخبگان گفت: چندین سیاست طی یکی، دو ماه گذشته برای بکارگیری و استفاده از ظرفیت نخبگان در بنیاد نخبگان تثبیت شده که بنا بر اجرای آن داریم.

وی با اشاره به این برنامه ها گفت: یکی از این برنامه ها ایجاد مرکز آفرینش‌های علمی و دیگری توسعه دایره نخبگانی است.

معاون توسعه و مدیریت منابع بنیاد ملی نخبگان اضافه کرد: عمدتا نخبگان را در حوزه نخبگان تحصیلی بیشتر دنبال می‌کردیم، اما اکنون نظر بنیاد بر این است که دایره نخبگانی را وسیع‌تر کنیم و نخبگان مهارتی، هنری، قرآنی، ورزشی و ... را در دایره نخبگان قرار دهیم.

سلیمانی گفت: یک برنامه تربیتی ویژه‌ای هم داریم که نخبه را از بدو امر یعنی دانش آموزی حمایت و هدایت کنیم تا زمانی که وارد بازار کار یا دانشگاه می‌شود. بنیاد به دنبال برنامه جامعی است که اجرا کند، به فراخور دستگاه‌ها هم وارد شده اند و ریاست جمهور خیلی روی این موضوع تاکید دارد و حمایت‌های ویژه‌ای می‌کند.

وی گفت: معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهوربه جد دنبال این موضوع هستند تا دایره را وسیع‌تر کنیم و بتوانیم از ظرفیت نخبگان در سراسر کشور استفاده کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته