دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

افزودن قابلیت استفاده همزمان از دو حساب کاربری به واتس‌آپ

افزودن قابلیت استفاده همزمان از دو حساب کاربری به واتس‌آپ
واتس‌آپ به زودی به شما اجازه می‌دهد دو حساب کاربری را به یک دستگاه اضافه کنید.
کد خبر : 874098

یه گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از انگجت، اگر یک حساب کاربری واتس‌آپ شخصی و یک یا دو حساب کاربری تجاری با ماهیت یکسان داشته باشید، به زودی دیگر نیازی به حمل دو گوشی برای دسترسی به هر دوی آن‌ها نخواهید داشت.

واتس‌آپ در نهایت به شما اجازه می دهد تا زمانی که شماره تلفن دوم یا تلفنی دارید که از دو سیم کارت یا چند سیم کارت پشتیبانی می‌کند، دو حساب را به یک دستگاه اضافه کنید.

حتی لازم نیست از یک حساب خارج شوید تا بتوانید به حساب دیگر دسترسی داشته باشید. برای دسترسی همزمان به دو حساب کاربری، به صفحه تنظیمات اپلیکیشن بروید و روی فلش کنار نام خود کلیک کنید تا گزینه افزودن حساب کاربری (Add account) را پیدا کنید.

هر حساب کاربری تنظیمات حریم خصوصی و اطلاع رسانی مخصوص به خود را دارد، بنابراین می‌توانید دریافت هشدار از یکی را انتخاب کنید و نه دیگری را، که اگر در تعطیلات هستید و نمی‌خواهید برای مدتی از کار یا کسب وکار خود مطلع شوید، فوق العاده مفید به نظر می‌رسد.

این ویژگی جدید در ادامه یک به روزرسانی در اوایل سال جاری میلادی است که به شما امکان دسترسی به حساب کاربری خود در چندین دستگاه را می‌دهد.

واتس‌آپ قبلا در مورد دسترسی به حساب کاربری بسیار سختگیرانه عمل می‌کرد و شما را به داشتن یک حساب در یک گوشی محدود می‌کرد. با این حال این شرکت در سال ۲۰۲۱ شروع به بررسی قابلیت چند دستگاه کرد و در ماه آوریل قابلیت همگام سازی یک حساب را در چهار گوشی منتشر کرد.

این به روزرسانی که می تواند در عین حفظ مرزها، کنار گذاشتن جنبه‌های مختلف زندگی شما را آسان تر کند، در هفته‌های آینده برای دستگاه‌های اندرویدی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته