دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سرعت اینترنت تلفن همراه ایران در رده‌بندی جهانی ۳ پله سقوط کرد

سرعت اینترنت تلفن همراه ایران در رده‌بندی جهانی ۳ پله سقوط کرد
سرعت اینترنت ثابت و تلفن همراه در ایران در جدیدترین گزارش اسپیدتست در مقایسه با ماه قبل کاهش داشته است.
کد خبر : 873608

به گزارش خبرنگار ارتباطات و فناوری اطلاعات خبرگزاری علم و فناوری آنا، اسپیدتست ماهانه گزارشی درباره سرعت اینترنت ثابت و موبایل در جهان و کشور‌های مختلف منتشر می‌کند و حالا در جدیدترین گزارش آن برای ماه سپتامبر ۲۰۲۳، سرعت اینترنت ثابت و موبایل در کشورمان نسبت به ماه قبل کاهش قابل توجهی داشته است.

گزارش جدید وب‌سایت اسپید‌تست نشان می‌دهد در سپتامبر ۲۰۲۳ میلادی میانه سرعت جهانی اینترنت موبایل ۴۷.۸۲ و میانه سرعت جهانی اینترنت ثابت ۸۵.۳۱ مگابیت برثانیه بوده است. این در حالی است که میانه سرعت اینترنت موبایل و ثابت جهان درماه گذشته میلادی به ترتیب ۴۳.۲۰ و ۸۲.۷۷ مگابیت برثانیه بوده است.

سرعت اینترنت موبایل ایران در رده بندی جهانی ۳ پله سقوط کرد


جایگاه اینترنت موبایل ایران ۳ پله سقوط کرد

طبق این گزارش میانه سرعت اینترنت موبایل ایران در نهمین ماه ۲۰۲۳ میلادی، ۳۱.۶۷ مگابیت برثانیه و جایگاه آن در رده‌بندی کشور‌هایی با بیشترین میزان این شاخص رده ۷۵ اعلام شده است. این جایگاه حاکی از سقوط ۳ پله‌ای ایران در این رده‌بندی است.

از سوی دیگر میانه سرعت اینترنت ثابت ایران نیز در همین بازه ۱۱.۶۶ مگابیت برثانیه و جایگاه آن در رده‌بندی کشور‌ها با یک پله سقوط، رده ۱۵۳ اعلام شده است.

سرعت اینترنت موبایل ایران در رده بندی جهانی ۳ پله سقوط کرد

طبق گزارش اسپید تست در ماه ژوئن میانه سرعت اینترنت موبایل کشور ۳۱.۳۳ مگابیت برثانیه و میانه سرعت اینترنت ثابته ۱۱.۹۲ مگابیت بر ثانیه بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته