دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون بنیاد ملی نخبگان:

حمایت از هسته‌های مسئله‌محور از مهم‌ترین برنامه‌های بنیاد ملی نخبگان است

حمایت از هسته‌های مسئله‌محور از مهم‌ترین برنامه‌های بنیاد ملی نخبگان است
معاون مستعدان و آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان گفت: حمایت از هسته‌های مسئله‌محور از مهم‌ترین برنامه‌های بنیاد ملی نخبگان است.
کد خبر : 872909

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، رسول محمدقلی معاون مستعدان و آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان نیز در بخشی از سخنان خود در این مراسم، با اشاره به راه‌اندازی مرکز آفرینش‌های علمی گفت: در اندیشکده‌های آفرینش علمی مستعدان برتر کنار یکدیگر به سمت اهداف تعیین شده حرکت کنند.

وی افزود: بنیاد ملی نخبگان در قالب برنامه شتاب ۱ نیز تلاش دارد برای ایجاد هسته‌های مسئله‌محور استادمحور که حول مسائل کشور تشکیل می‌شوند، زمینه‌های لازم فعالیت اثربخش را فراهم کند و حمایت از این هسته‌ها از مهم‌ترین برنامه‌های بنیاد ملی نخبگان است.

محمدقلی، عضویت در باشگاه نخبه‌یاران جوان را نیز یکی دیگر از برنامه‌های بنیاد ملی نخبگان در حوزه دانشجویی دانست و تصریح کرد: در این برنامه تلاش می‌شود توان مستعدان برتر و نخبگان جوان در مسیر کمک، حمایت و هدایت استعداد‌های تحصیلی به ویژه در مناطق کم برخوردار و محروم به کار گرفته شود.

وی در ادامه افزود: از همین رو بنیاد ملی نخبگان از تمام برگزیدگان المپیاد‌های علمی برای عضویت در باشگاه نخبه یاران جوان دعوت می‌کند.

معاون مستعدان و آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان تأکید کرد: تداوم ارتباط بنیاد ملی نخبگان با مستعدان برتر تنها در قالب برنامه‌های نخبگانی و استمرار فعالیت‌هایشان در عرصه‌های تاثیرگذار و به شرط پویایی ایشان امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته