مسدود کردن تبلیغات در اپلیکیشن «ایکس» غیرممکن میشود
به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از اینترستینگ اینجنرینگ، «ایکس» غول رسانههای اجتماعی که ایلان ماسک آن را خرید و از توییتر تغییر نام داد، تبلیغات جدیدی معرفی کرده است که تشخیص و مسدود کردن آنها غیرممکن است.
تبلیغات جدید مانند پستهای معمولی در ایکس به نظر میرسند، هیچ نام کاربری، تایم لپس یا گزینهای برای لایک کردن، ریتوییت کردن یا گزارش دادن آنها ندارند و تنها یک آواتار، یک متن و یک عکس را در فید «برای شما» (For You) کاربر نشان میدهند.
اینیکی از آخرین اقدامات ایکس برای افزایش درآمد خود است که از زمان تصدی ماسک بر این شرکت در سال گذشته تا ۴۲ درصد کاهشیافته است. بسیاری از تبلیغکنندگان برتر این شرکت در ۱۲ هفته گذشته هزینههای خود برای ایکس را در مقایسه با مدت مشابه قبل از خرید ۹۰ درصد یا بیشتر کاهش دادهاند.
ایکس همچنین در حال آزمایش سه طرح اشتراک مختلف پایه، استاندارد و پلاس است که بر اساس تعداد تبلیغاتی که در این پلتفرم میبینند، هزینهای ماهانه از کاربران دریافت میکنند. هزینه طرح ویژه فعلی ۷.۹۹ دلار در ماه است و به این سه ردیف تقسیم خواهد شد.
انتهای پیام/