دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برگزاری رویداد «هم‌رسانی فعالان اقتصاد خلاق و دانش‌بنیان با موزه‌های دفاع مقدس»

برگزاری رویداد «هم‌رسانی فعالان اقتصاد خلاق و دانش‌بنیان با موزه‌های دفاع مقدس»
موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، نخستین رویداد «همرسانی فعالان اقتصاد خلاق و دانش‌بنیان با موزه‌های دفاع مقدس کشور» را همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار می‌کند.
کد خبر : 869789

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، نخستین رویداد «همرسانی فعالان اقتصاد خلاق و دانش‌بنیان با موزه‌های دفاع مقدس کشور» را همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار می‌کند.

این رویداد با محوریت تقویت و توسعه انتقال روایت دفاع مقدس و اهدافی، چون «آشنایی با ظرفیت‌های همکاری زیست‌بوم خلاق و باغ موزه‌ها»، «شناسایی استارت‌آپ‌های مرتبط با مفهوم انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» و «احصای نیازمندی‌های موزه دفاع مقدس و تأمین آن‌ها با محصولات و خدمات صنایع خلاق و دانش‌بنیان در حوزه نرم‌افزار و سخت‌افزار» برگزار می‌شود.

مخاطبان این رویداد را که پنج شنبه ۶ مهر از ۱۶ در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، برگزار می‌شود، مدیران خانه‌های خلاق و نوآوری، شتاب‌دهنده‌ها و مراکز نوآوری، استارت‌آپ‌های حوزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، استارت‌آپ‌های حوزه موزه‌داری و استارت‌آپ‌های قابل تعمیم به نیازمندی‌های موزه تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته