دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
آنا به مناسبت سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی از فعالیت‌های یک سال گذشته این دانشگاه گزارش می‌دهد/4

1200میلیارد تومان اعتبار برای وام ازدواج دانشجویی و وام اعضای هیات علمی و کارکنان

صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با اعطای وام 10میلیون تومانی ازدواج به 18632 دانشجوی متقاضی و تسهیلات دانشجویی به 465110 دانشجو در قالب وام‌های قرض‌الحسنه و 10هزار میلیارد ریال تسهیلات به اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه در سال گذشته، تسهیلات خود را برای رفاه بیشتر دانشگاهیان افزایش داد.
کد خبر : 86527

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، در یک سال گذشته، سامانه یکپارچه‌ای را به صورت آزمایشی طراحی کرده است که همه خدمات پاسخ‌گویی به دانشجویان را به صورت برخط(آنلاین‌) انجام می‌دهد. این سامانه هم‌چنین بخش‌های جداگانه‌ای برای اعضای صندوق رفاه دارد و دسترسی به بخش‌نامه‌های مرتبط با صندوق را برای اعضا ایجاد کرده است. دانشجویان از این سامانه می‌توانند برای درخواست انواع وام دانشجویی و پیگیری درخواست‌ها استفاده کنند؛ سامانه‌ای که برای راحت‌تر شدن امکان پاسخ‌گویی به دانشجویان و جلوگیری از هدر رفتن وقت آن‌ها طراحی شده است.


چابک‌سازی و بازآرایی تشکیلاتی، اصلاح و به‌روز رسانی آیین‌نامه‌ها و بخش‌نامه‌های مربوط به صندوق رفاه و بیمه حوادث دانشجویی از جمله اقدامات دیگر صندوق رفاه دانشجویان بوده است. اقدام این صندوق باعث شد که در سال گذشته همه خسارت‌های بیمه دانشجویی و معوقات سال‌های گذشته پرداخت شود. صندوق رفاه دانشجویان هم‌چنین سعی کرده است خدمات خود را با دانشگاه‌های دیگر کشور تطبیق دهد.


حمایت از دانشجویان مستعد و کم‌برخوردار برای جلوگیری از انصراف دانشجویان، ایجاد بستر و زمینه مناسب برای رشد استعداد‌های آن‌ها و کمک به بهود وضعیت تحصیلی دانشجویان به صورت عام از طریق تسهیلات حمایتی نظیر تسهیلات قرض‌الحسنه از جمله مسئولیت‌هایی بوده است که صندوق رفاه برای ادای آن‌ها تلاش زیادی کرده است.


این صندوق، برای 18632 دانشجوی متقاضی وام ازدواج 10میلیون تومانی تامین اعتبار کرد. هم‌چنین 465110 دانشجو از سراسر کشور هم وام‌های قرض‌الحسنه کوتاه‌مدت، میان‌مدت، بلند‌مدت، ضروری و تامین شهریه و مسکن دریافت کردند.


صندوق رفاه دانشگاه آزاد اسلامی هم‌چنین برای افزایش تامین خسارت حوادث دانشجویی تا سقف 300درصد و اعطای تسهیلات با نرخ ترجیحی به اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی به میزان 10هزار میلیارد ریال برنامه‌ریزی کرده است.






























نوع وام مبلغ وام تعداد وام‌گیرندگان اعتبار
وام ازدواج دانشجویی 10میلیون تومان 18632 186میلیارد و 320میلیون تومان
انواع وام دانشجویی (کوتاه‌مدت، میان‌مدت، شهریه، بلند‌مدت، ضروری، شهریه و مسکن) متغیر 465110 -
وام اعضای هیات علمی و کارکنان متغیر - 1000میلیارد تومان


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته