دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
توسط یک شرکت دانش‌بنیان؛

بزرگ‌ترین موکب‌ها برای زائران اربعین ساخته شد

بزرگ‌ترین موکب‌ها برای زائران اربعین ساخته شد
مدیر یک شرکت دانش‌بنیان از ساخت و آماده‌سازی بزرگ‌ترین موکب‌های اربعین در منطقه ایلام خبر داد.
کد خبر : 864706

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سالار طایفه، مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان که در زمینه طراحی و اجرای سازه‌های «ژئودزیک» فعالیت دارد، گفت: این شرکت دو محصول بزرگ تولید می‌کند که یک محصول دانش‌بنیان بلک پنی مادون قرمز و محصول دیگر سازه‌های ژئودزیک است که آن را به عنوان محصول خلاق ثبت کرده‌ایم و روی مخازن نفتی نیز قابل استفاده است.

وی افزود: سازه‌های ژئودزیک، سازه‌های گنبدی هستند و در واقع یک کره ژئودزیک از نشانه‌های مستقیم و مثلثی می‌تواند با استفاده از کمترین مصالح، بیشترین سطح را بپوشاند. در دنیا حدود ۶ سال است که روی این محصول کار می‌کنند، اما در ایران، تا قبل از ما شرکتی به صورت تخصصی اقداماتی انجام نداده بود.

مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان با بیان اینکه شرکت طراحی و اجرای سازه‌های ژئودزیک از سال ۱۳۹۶ فعالیت در این زمینه را آغاز کرده است، اظهار داشت: در واقع ما اولین شرکتی هستیم که به صورت تخصصی از صفر تا صد مجموعه یعنی از طراحی تا ساخت را بر عهده گرفتیم و کار را انجام رساندیم.

حضور مؤثر و فعال در نمایشگاه آبادایران

طایفه با اشاره به حضور این شرکت در نمایشگاه آبادایران گفت: در این نمایشگاه استقبال بسیار خوبی از فعالیت‌ها و محصولات ما صورت گرفت؛ به طوری که بلافاصله و در عرض یک هفته قراردادی را با بنیاد مستضعفان برای موکب‌های کاروان ایلام منعقد کردیم.

وی افزود: برای احداث این موکب‌ها و راه‌اندازی آن‌ها، تقریباً ۱۰ تن سازه را در مدت پنج روز نصب کردیم و هزار و ۱۰۰ متر مربع فضا را آماده بهره‌برداری کردیم که هم اکنون در حال پذیرایی از زائران اربعین است.

مدیر این شرکت دانش‌بنیان با اشاره به استقبال زیاد از فعالیت‌ها و محصولات این شرکت در نمایشگاه آبادیران، افزود: به عنوان مثال بنیاد علوی و مؤسسه دانشمند برای احداث خانه‌ها و مدارس روستایی و بیمارستان‌های صحرایی تفاهماتی با ما داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته