دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
توسط صندوق نوآوری و شکوفایی؛

رویداد تبادل فناوری در زمینه هوشمندسازی صنعت دریایی برگزار می‌شود

رویداد تبادل فناوری در زمینه هوشمندسازی صنعت دریایی برگزار می‌شود
سی‌ونهمین رویداد تبادل فناوری در حوزه شناسایی شرکت‌های توانمند در زمینه هوشمندسازی صنعت دریایی با عنوان «دریای هوشمند» توسط صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.
کد خبر : 864095

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در این رویداد واحد‌های صنعتی فعال در صنایع دریایی، نیاز‌های فناورانه خود را ارائه و شرکت‌های دانش‌بنیان نیز توانمندی‌های خود برای رفع این نیاز‌ها را اعلام می‌کند.

همچنین در حاشیه رویداد «دریای هوشمند» نمایشگاهی از دستاورد‌های شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در زمینه‌های هوش مصنوعی، فناوری اطلاعات، برق و الکترونیک و ... در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برپا می‌شود و این شرکت‌ها به عرضه محصولات و نمایش توانمندی‌های خود می‌پردازند.

این رویداد یک روزه، پنجم شهریور ۱۴۰۲ برگزار می شود. محور‌های برگزاری این رویداد شامل کنترل و مانیتورینگ، ناوبری، مخابرات و جنگال و همچنین شبیه‌ساز‌ها و سامانه‌های نرم‌افزاری است.

یکی از خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری به شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه توسعه بازار این شرکت‌ها، برگزاری رویداد‌های تبادل فناوری است. هدف از برگزاری این رویدادها، به‌هم‌رسانی طرف عرضه به طرف تقاضای فناوری است.

تاکنون که از سوی صندوق نوآوی وشکوفایی ریاست جمهوری برگزار شده است، بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ نیاز فناورانه دستگاه‌های اجرایی و صنایع بزرگ در سلسله رویداد‌های تبادل فناوری به شرکت‌های دانش‌بنیان معرفی شده است و ۱۹۲ صنعت بزرگ کشور از حوزه فولاد تا خودرو در این رویداد‌ها مشارکت کرده‌اند. در مجموع بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان قرارداد بین شرکت‌های دانش‌بنیان و واحد‌های مختلف با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری منعقد شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته