دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

فعالان زیست‌بوم مدیریت دارایی‌های فکری گرد هم آمدند

فعالان زیست‌بوم مدیریت دارایی‌های فکری گرد هم آمدند
فعالان زیست‌بوم مدیریت دارایی‌های فکری در راستای تعامل با یکدیگر در مرکز تعاملات معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری گرد هم آمدند.
کد خبر : 863819

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین رویداد از سلسله دیدار‌های فعالان و متخصصان حوزه مدیریت دارایی‌های فکری توسط کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری ۲۶ مردادماه در مرکز تعاملات بین المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری برگزار شد.

 رویداد‌های شبکه‌سازی، یکی از جلسات رایج در هر حوزه تخصصی است که با هدف آشنایی فعالان آن حوزه خاص با یکدیگر، تبادل نظر و شناسایی اولیه فرصت‌های همکاری برگزار می‌شود.

در این فضا، رویداد «دیدار» هم فرصتی بود تا فعالان زیست‌بوم مدیریت دارایی‌های فکری یکدیگر را ملاقات و برای همکاری‌های جدید برنامه‌ریزی کنند و از طریق ایجاد شبکه‌ای مستحکم و هم‌افزایی روزافزون با کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان، این کانون را در رسیدن به اهداف و خدمت‌رسانی به زیست بوم نوآوری و فناوری کشور یاری رسانند.

 در بخش پایانی این رویداد پنلی با حضور فرهاد بیات، مولف و مدرس حقوق کسب و کار، مهرداد عالی پور بنیانگذار گروه کارآفرینی پنتر، فاطمه قدیری مدیر عامل اسنواتک و رضا ایجادی، مدیر برنامه توانمندسازی ستاد ویژه فناوری نانو تشکیل شد و هر یک از این مدیران و فعالان کوشیدند تا به بیان تجربیات خود در عرصه فناوری و نوآوری بپردازند و چالش‌هایی که در این مسیر پشت سر گذاشته بودند را با حضار به اشتراک گذاشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته