دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
آنا به مناسبت سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی از فعالیت‌های یک سال گذشته این دانشگاه گزارش می‌دهد/2

12 قهرمانی و 5 نایب‌قهرمانی برای 20 تیم دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات داخلی

از مجموع 20 تیم دانشگاه آزاد اسلامی در رشته‌های ورزشی مختلف، 12 تیم مقام قهرمانی کسب کرده‌اند. در مسابقات ورزشی معاونت ورزش دانشگاه هم‌چنین 24هزار نفر شرکت کرده‌اند.
کد خبر : 86374

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، از مجموع 20 تیم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی در رشته‌های مختلف ورزشی آقایان و بانوان، 17 تیم روی سکو رفتند. معاونت ورزش دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر ورزش قهرمانی به ورزش همگانی هم توجه داشته و بنابه اعلام این معاونت 24هزار نفر در مسابقات ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی نظیر آمادگی جسمانی، دارت، طناب‌کشی در بخش‌های درون واحدی، استانی و کشوری شرکت کرده‌اند.


علاوه بر این، معاونت ورزشی تسهیلات حمایتی در اختیار دانشجویان و ورزشکاران حرفه‌ای خود قرار داده است که آمار آن‌ها در سال‌ 93 و سه‌ماه اول سال 94 در جدول آمده است.

































































سطوح قهرمانی



سال 93



سه‌ماهه اول 94



تخفیف شهریه



قهرمانی کشور، مسابقات سراسری و المپیاد ورزشی



268 نفر



73 نفر



مسابقات بین‌المللی، غرب آسیا، داخل سالن و ساحلی آسیا و پیشکسوتان، جهانی سبکی، آسیای میانه



218 نفر



43 نفر



کشورهای اسلامی، مسابقات آسیایی، جهانی (نوجوانان، جوانان و بزرگسالان)، ارتش‌های جهان، دانشجویان آسیا، دانش‌آموزان جهان، باشگاه‌های آسیا، مسابقات آسیا-اقیانوسیه



536 نفر



92 نفر



دانشجویان جهان و بازی‌های آسیایی



45 نفر



12 نفر



المپیک و پارالمپیک



26 نفر



2 نفر



خروج از کشور





405 نفر



181 نفر



ماموریت ورزشی





823 نفر



328 نفر



میهمانی





15 نفر



14 نفر



جذب قهرمانان ورزشی





42 نفر



23 نفر




تیم‌های ورزشی این دانشگاه هم، در مسابقات بین‌المللی رشته‌ شمشیربازی آقایان، مقام قهرمانی، در مسابقات بین‌المللی شمشیربازی بانوان، مسابقات کاراته باشگاه‌های آسیا بانوان و آقایان و آسیایی فوتسال دانشجویان آقایان مقام نایب‌قهرمانی و در بسکتبال آقایان در غرب آسیا مقام سوم را کسب کردند.


جز مسابقات بین‌المللی عملکرد تیم‌های ورزشی باشگاه فرهنگی‌ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی در فصل 95-94 هم درخان بوده است.


به گفته دکتر دادکان معاون ورزش دانشگاه آزاد اسلامی، در بخش آقایان از مجموع 10 رشته، تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی 5 عنوان قهرمانی و 2 عنوان نایب‌قهرمانی کسب کردند، 2 تیم به مرحله پلی‌آف رسیده‌اند و یک تیم هم فینالیست شده است.


همچنین این باشگاه در رشته‌های بانوان هم 10 تیم ورزشی دارد که ماحصل تلاش آن‌ها 7 عنوان قهرمانی و 3 عنوان نایب‌قهرمانی بوده است.


توجه به ورزش کارکنان و دانشجویان هم در فعالیت‌های این معاونت دیده می‌شود. 69 مسابقه در 54 رشته ورزشی بین کارکنان و دانشجویان خانم و آقا در فاصله یک‌ساله اردیبهشت سال قبل تا اردیبهشت امسال برگزار شده است.




افتخارات تیم‌های ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی در فصل اخیر مسابقات داخلی





انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته