دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
فراهانی در گفت‌وگو با آنا مطرح کرد؛

حضور ۵۰۰ هزار گیمر در جام بازی‌های ویدئویی/ نقش بازی‌های ایرانی پررنگ‌تر می‌شود

حضور ۵۰۰ هزار گیمر در جام بازی‌های ویدئویی  نقش بازی‌های ایرانی پررنگ‌تر می‌شود
دبیر جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی گفت: تاکنون بیش از ۵۰۰ هزار نفر در جام بازی‌های ویدئویی شرکت کرده‌اند که این نویدی برای همه گیمرها، بازی‌سازان و علاقه‌مندان صنعت بازی ایران است.
کد خبر : 863401

علیرضا فراهانی، دبیر جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات و فناوری اطلاعات خبرگزاری علم و فناوری آنا درباره هدف از برگزاری جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی، گفت:‌ لیگ یک میلیون نفری جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی با هدف معرفی بازی‌های سالم، سرگرمی‌های مناسب و فرهنگ‌سازی برای نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود. یکی از مهم‌ترین اهداف این رویداد، معرفی صنعت بازی‌سازی به نسل جوان، ایجاد درآمدزایی برای آن‌ها از طریق تولید محتوا و توسعه بازی است. با شناسایی بازیکنان برتر و ارائه آموزش‌های لازم به نسل جوان می‌توان مسیر رشد صنعت بازی را هموارتر کرد.

حضور ۵۰۰ هزار گیمر در جام قهرمانان بازیهای ویدئویی

وی درباره هشتمین دوره جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی بیان کرد: در هشتمین سری این لیگ، بازی‌های ایرانی نقش پررنگ‌تری دارند تا جای خالی بازی‌های فاخر ایرانی برای گیمرها و بازیکنان احساس نشود. این موضوع نشان می‌دهد که بازی‌های ایرانی دارای کیفیت مطلوبی هستند و می‌توانند محیطی شاد و سالم برای کودکان و نوجوانان به وجود بیاورند. تاکنون بیش از ۵۰۰ هزار نفر در جام بازی‌های ویدئویی شرکت کرده‌اند. این نویدی برای همه گیمرها، بازی‌سازان و علاقه‌مندان صنعت بازی ایران است.

ارائه خدمات حمایتی به بازیکنان برتر ایرانی

دبیر جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی درباره اینکه در دوره جدید این لیگ چه برنامه‌هایی خواهند داشت، عنوان کرد: یکی از جدیدترین آیتم‌هایی که در این دوره به جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی اضافه شده، بحث امتیاز‌ها و پروفایل کاربری است. از این پس هر بازیکن ایرانی در پلتفرم «بازیکو» یک پروفایل دارد که تمامی سوابق مسابقات در آن به‌طور کامل ثبت می‌شود و درنهایت برای هر شرکت‌کننده رتبه‌‌بندی انجام خواهد شد.

فراهانی در ادامه اظهار کرد:‌ بر اساس این امتیازات هر کاربر یک رتبه در سطح کشور، استان و شهر خود به دست می‌آورد. در آینده امکان ارائه خدمات حمایتی از طریق این امتیازات به بازیکنان برتر ایرانی مهیا خواهد شد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته