دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آمازون از یک ویژگی جدید هوش مصنوعی رونمایی کرد

آمازون از یک ویژگی جدید هوش مصنوعی رونمایی کرد
آمازون از ایجاد یک ویژگی جدید در حوزه هوش مصنوعی مولد خبر داد که خلاصه‌ای از بازخورد‌های مشتری را ارائه می‌کند.
کد خبر : 863318

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از انگجت، آمازون از ایجاد یک ویژگی جدید در هوش مصنوعی مولد خبر داد. این ابزار هوش مصنوعی برای خریداران گوشی همراه ایالات متحده در میان محصولات گسترده در دسترس است. این ویژگی جدید خلاصه‌ای از بازخوردهای مشتری را ارائه می‌کند.

این شرکت برای اولین بار در ماه ژوئن در حال آزمایش یک ابزار خلاصه‌سازی مبتنی بر هوش مصنوعی بود، اما اکنون عرضه رسمی آن را آغاز کرده است. به گفته «اندی جاسی»، مدیرعامل این شرکت هوش مصنوعی در قلب کاری است که انجام می‌دهند.

این ویژگی به خریداران اجازه می‌دهد بدون نیاز به پر کردن بخشی از بررسی‌ها به صورت دستی، برداشت دیگران را دریافت کنند. در واقع این یک نسخه مبتنی بر هوش مصنوعی از اجماع نظرات منتقدان و موافقان است. این خلاصه با تگ‌های قابل کلیک دنبال می‌شود که موضوعات مرتبط و کلمات مشترک بررسی‌های مشتری را به نمایش می‌گذارند. کلیک روی یکی از آن‌ها کاربر را به بررسی کامل موضوع انتخاب شده می‌رساند.

یک خرده فروش می‌گوید: «تنها در سال ۲۰۲۲ بیش از ۲۰۰ میلیون بررسی جعلی مشکوک مسدود شده است، اما این بدان معنا نیست که این آمازون همه آن‌ها را شناسایی و مسدود می‌کند.»

حال این سوال پیش می‌آید که آیا بررسی‌های جعلی مبتنی بر هوش مصنوعی با استفاده از «چت جی‌پی‌تی» (ChatGPT) یا ابزار‌های مشابه برای آمازون چالش برانگیزتر از بررسی‌های انسانی هستند یا خیر؟

استراتژی این شرکت تنها شامل آزاد کردن ابزار خلاصه‌سازی در خریدهای تایید شده و در عین حال استفاده از مدل‌های هوش مصنوعی است که بررسی‌های ناقص را تشخیص می‌دهند و در صورت نیاز به بازرسان انسانی مراجعه می‌کنند. بررسی جدید مبتنی بر هوش مصنوعی اطمینان حاصل می‌کند که مشتریان به راحتی می‌توانند نظرات جامعه را در یک نگاه درک کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته