دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حکم معاون علمی؛

رئیس نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران‌ساخت منصوب شد

رئیس نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران‌ساخت منصوب شد
«رئیس نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی و تست و آزمون پیشرفته ایران ساخت» با حکم معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهوری منصوب شد.
کد خبر : 863169

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهوری، جواد مشایخ را به ریاست نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی و تست و آزمون پیشرفته ایران ساخت منصوب کرد.

در این حکم آمده است: نظر به مراتب شایستگی و تجارب به موجب این حکم شما را به عنوان رئیس نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی و تست و آزمون پیشرفته ایران‌ساخت منصوب می‌کنم.

انتظار می‌رود ضمن سامان‌دهی کمیته راهبری و با بهره‌گیری از مجموع توانمندی‌های موجود در معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و با همکاری وزارت‌های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه‌ها، مراکز علمی و پژوهشی کشور و بخش خصوصی شاهد توسعه فناوری‌های مورد نیاز کشور از طریق ایجاد کشش بازار و حمایت هدفمند از شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات و مواد آزمایشگاهی و تست و آزمون پیشرفته ساخت داخل باشیم.

جواد مشایخ، معاون توسعه اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهوری، دانش‌آموخته دکتری مدیریت تکنولوژی از دانشگاه علامه طباطبایی و عضو هیئت علمی دانشکده مدیریت، اقتصاد و مهندسی پیشرفت دانشگاه علم و صنعت ایران است و سوابق و مسئولیت‌های اجرایی متعددی مانند معاون امور انرژی و مواد مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری، معاون ستاد توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری را در کارنامه کاری خود دارد.

مدیریت گروه مطالعات بین‌الملل علم و فناوری پژوهشکده مطالعات فناوری ریاست جمهوری و مدیریت برخی از پروژه‌های توسعه و انتقال فناوری‌های راهبردی از دیگر مسئولیت‌های وی به شمار می‌رود.

مشایخ همچنین مشاور اندیشکده چرخه نوآوری مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، عضو کارگروه سیاست‌گذاری علم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، عضو کمیسیون انرژی شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری و عضو کمیسیون صنایع، معادن و ارتباطات شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری نیز بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته