دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حضور دهقانی؛

مراسم تودیع و معارفه معاونان جدید بنیاد ملی نخبگان برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه معاونان جدید بنیاد ملی نخبگان برگزار شد
مراسم تودیع و معارفه معاونان جدید بنیاد ملی نخبگان با حضور رئیس این نهاد برگزار شد.
کد خبر : 863147

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم تکریم و معارفه معاونان بنیاد ملی نخبگان با حضور رئیس و قائم‌مقام بنیاد ملی نخبگان و سایر مدیران این نهاد برگزار شد.

روح‌الله دهقانی فیروزآبادی در این مراسم اظهار کرد:  دشمن با هیچ ابزاری نمی‌تواند محبت امیرالمؤمنین علیه‌السلام و ائمه اطهار علیهم‌السلام را از دل مردم ایران بگیرد. دشمنی که به زن و بچه رحم نمی‌کند، بسیار جنایتکار است. امیدوارم چنین اتفاقاتی در کشور هرگز رخ ندهد.

وی با قدردانی از عملکرد قائم‌مقام و معاونان سابق بنیاد ملی نخبگان، افزود: گروه مدیریت سابق با حضور مدیران نخبه پرتلاش و ارزشمند تلاش بسیاری برای رسیدن جامعه نخبگانی به اهداف تعیین‌شده انجام داد که این موضوع جای تشکر دارد.

رئیس بنیاد ملی نخبگان ادامه داد: جابه‌جایی در تیم‌های مدیریتی عمدتاً به دلیل هماهنگی بیشتر برای سرعت‌دهی به فعالیت‌ها و برنامه‌ها صورت می‌گیرد و از این باب امری طبیعی است.

باید مدیران اثرگذار باشند

وی با اشاره به تجربه و دانش تیم مدیریتی جدید بنیاد ملی نخبگان اضافه کرد: افقهی در کنار دانش تجربه سال‌ها فعالیت موفقیت در حوزه نخبگانی دارد و از این حیث در زمره افراد شناخته‌شده در نظام نخبگانی است. محمدقلی نیز در حوزه نخبگان و جریان مردمی برای نخبه پروری یک برند محسوب می‌شود و تجارب بسیار زیادی در این حوزه دارد.

دهقانی اضافه کرد: کیخا و سلیمانی نیز در حوزه مسئولیت کنونی خود در بنیاد ملی نخبگان جزء افراد باتجربه متعهد و متخصص هستند و امید است با فعالیت شبانه‌روزی این گروه مدیریتی بنیاد ملی نخبگان بتواند در کمترین زمان ممکن به جایگاه حقیقی خود برسد.

وی تأکید کرد: گاهی مدیریت اشتباه، ساختار اشتباه و یا تصمیم اشتباه می‌تواند یک نخبه جوان و پرانگیزه را از زیست نخبگانی خارج کند و در مقابل گاهی اصلاح زیرساخت‌ها و ساختار‌ها زمینه را برای احیای یک نخبه فراهم خواهد کرد. به همین دلیل در فرصت کم مدیریت، افراد باید تمام توان خود را برای اثرگذاری ملموس و ارزشمند به کار بگیرند.

تغییرات مدیریتی در بنیاد ملی نخبگان برای افزایش سرعت کار تیمی است

سید سلمان سید افقهی؛ قائم‌مقام بنیاد ملی نخبگان نیز با بیان اینکه بنیاد از نشاط و انگیزه بالایی برخوردار است، گفت: باید در دوره جدید در فضای با نشاط بنیاد اقدامات بزرگی انجام شود.

وی افزود: تغییرات مدیریتی در بنیاد ملی نخبگان تنها به دلیل افزایش سرعت کار تیمی برای رسیدن کشور به نقطه مطلوب انجام می‌شود و گرنه همه معاونان سابق بنیاد از دو ویژگی تواضع و کارآمدی که از شاخص‌های مهم نخبگی است بهره‌مند بوده و هستند.

 قائم‌مقام بنیاد ملی نخبگان ادامه داد: در دور جدید مدیریت، بنیاد از تمام ظرفیت‌های موجود در نظام نخبگانی برای حفاظت و حراست از دستاورد‌های انقلاب اسلامی به‌ویژه نخبگان که سرمایه‌های اصلی انقلاب هستند، بهره می‌برد.

فرد انقلابی باید امور محوله را به‌طور کامل انجام دهد

رسول محمدقلی دستیار ویژه رئیس بنیاد ملی نخبگان در معاونت مستعدان و آینده‌سازان نیز با اشاره به تعریف نخبگی، گفت: نخبه استعدادی است که با کار و تلاش با توفیق الهی می‌تواند منشأ اثرگذاری باشد.

وی افزود: در دور جدید با کار و تلاش شبانه‌روزی و با توفیق الهی بنیاد ملی نخبگان برای رسیدن به اهداف تعیین‌شده تلاش خواهد کرد. به بیان شهید سلیمانی فرد انقلابی باید سهم خود را در انجام امور به‌طور کامل انجام دهد که از توفیق الهی بهره‌مند شود.

انتظارات نخبگان، رهبری و مردم را برآورده می‌کنیم

فرشاد سلیمانی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد ملی نخبگان نیز بیان کرد: دشمنی‌ها با ایران در حدی است که رسانه‌های معاند چنین حادثه تروریستی را عملیات مسلحانه می‌نامند و این یعنی حتی حاضر نیستند یک واقعه تروریستی را که در ایران اتفاق افتاده نکوهش کنند.

وی اضافه کرد: امیدوارم در دور جدید بنیاد ملی نخبگان بتوانیم انتظارات نخبگان، رهبری و مردم را برآورده سازیم.

بنیاد ملی نخبگان خانه نخبگان است

یاسین کیخا؛ معاون سرآمدان بنیاد ملی نخبگان نیز با بیان اینکه تعامل حداکثری با مخاطبان این معاونت امری ضروری است، تشریح کرد: بنیاد ملی نخبگان خانه نخبگان است و فضای آن مشابه دانشگاه است؛ بنابراین مجموعه بنیاد ملی نخبگان در دور جدید تلاش خواهد کرد برای بزرگ‌ترین ثروت کشور که نیروی انسانی نخبه است اقدامات جدی انجام دهد.

فرصت خدمت به نخبگان ارزشمند و کوتاه است

عباس ابراهیمی؛ معاون سابق سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان نیز با بیان اینکه فرصت خدمت به نخبگان ارزشمند و کوتاه است، عنوان کرد: حادثه تروریستی شیراز به خوبی نشان داد دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به کشور و انقلاب استفاده می‌کند؛ بنابراین در چنین شرایطی موفقیت هر مدیر و نهادی در ذیل انقلاب موفقیت همه است و همه باید برای این مهم تلاش کنند.

وی مطرح کرد: دشمن هر نقطه تاریکی در مدیریت کشور پیدا کند آن را به همه ایران و همه انقلاب تأمین می‌دهد به همین دلیل شبکه قوی مدیران نخبه کشور همواره آماده است در هر قالبی برای پیشرفت و توسعه کشور همکاری و تعامل کند.

فعالیت‌های بنیاد ملی نخبگان باید منجر به نتایج اثرگذارتر شود

میثم شهبازی؛ معاون سابق توسعه و مدیریت منابع بنیاد ملی نخبگان نیز با اشاره به اقدامات انجام شده در این معاونت بیان کرد: امید است در دور جدید، فعالیت‌های بنیاد ملی نخبگان منجر به نتایج بزرگ و اثرگذارتر شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته