دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دستگاه لحافدوز ایرانی جایگزین محصولات وارداتی می‌شود

دستگاه لحافدوز ایرانی جایگزین محصولات وارداتی می‌شود
یک شرکت دانش‌بنیان فعال در زمینه تجهیزات و ماشین‌آلات نساجی از تولید دستگاه لحافدوز تک کله در کشور خبر داد.
کد خبر : 862924

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، حامد زارعی، مدیر عامل یک شرکت دانش‌بنیان با اشاره به توان‌مندی این شرکت در زمینه تولید ماشین‌آلات کالای خواب گفت: این شرکت از سال ۱۳۹۳ تاکنون به صورت تخصصی فعالیت دارد و با تجربه‌ای بسیار ارزشمند به تأمین نیاز‌های مشتریان خود در زمینه انواع ماشین‌آلات تولید منسوجات نبافته، تولید تشک‌های فنری، تولید تشک‌های مسافرتی و مهمان، تولید لحاف و روتختی و همچنین ماشین‌آلات مکمل آن‌ها پرداخته است.

وی بیان کرد: دستگاه حرفه‌ای لحافدوز تک کله تولیدی با بهره‌گیری از آخرین و به روزترین متد‌های روز دنیا، هم ردیف با دستگاه‌های حرفه‌ای خارجی بوده و با کیفیتی مشابه و در بخش‌هایی بهتر از برخی دستگاه‌های ساخته شده در جهان، به عنوان اولین دستگاه لحافدوز ایرانی در بازار این کشور عرضه می‌شود.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان به سرعت و دقت بالا این دستگاه اشاره کرد و گفت: یکی از ویژگی‌های محصول، ضخیم دوزی است که قابلیت دوخت لایی لحافی تا ضخامت پنج سانتی متر و همچنین تشک مسافرتی و حتی چرم و اسفنج را دارد و علاوه بر آن، امکان دوخت تا سرعت ۳ هزار پی‌آر‌ام را دارد.

وی خاطرنشان کرد: قیچی سرنخ زن خودکار استفاده شده در ماشین این امکان را فراهم می‌کند پس از اتمام هر طرح، سرنخ رو و زیر توسط قیچی تهیه شده بر روی چرخ خیاطی به صورت خودکار بریده شود و به تمیز بودن دوخت محصول نهایی کمک می‌کند.

زارعی در پایان با بیان این که امکان ساخت دستگاه لحافدوز با عرض دلخواه مشتری از ۲۲۰ تا ۳۲۰ سانتی متر وجود دارد در خصوص صادرات دستگاه لحافدوزی بیان کرد: این شرکت دانش‌بنیان با تخصص خود در زمینه ماشین‌آلات کالای خواب توانسته است مرجعی بزرگ میان تولیدکنندگان ایرانی باشد.

وی گفت: در گذشته این محصول از کشور‌هایی نظیر چین و ترکیه وارد ایران می‌شد که پس از تلاش‌های فراوان در زمینه علم نساجی، ماشین‌آلات و منسوجات بی‌بافت موفق به تولید این محصول شدیم و حتی به کشور عراق نیز صادرات انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته