سرویسها و برنامههای کاربردی اربعین به مردم معرفی شوند
به گزارش گروه ارتباطات و فناوری اطلاعات خبرگزاری علم و فناوری آنا، کمیته اطلاع رسانی و امور فرهنگی ستاد اربعین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به ریاست محمد احسان خرامید رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و با حضور مدیران روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات، شرکت ملی پست، شرکت ارتباطات زیرساخت، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام برگزار شد.
خرامید در این جلسه با اشاره به اینکه خدمت به زوار و مردم به کار و زندگی ما برکت میدهد، تأکید کرد: با سازمانها و واحدهای خدمت رسان در ایام اربعین با هدف طرح موضوعات مشترک و رفع مشکلات در ارایه خدمات به مردم، باید هماهنگی لازم انجام شود.
وی به اهمیت فعالیتهای انجام شده اشاره کرد و افزود: از اکنون نسبت به اطلاع رسانی سرویسهای قابل ارائه با بهره از ظرفیت سکوهای داخلی استفاده شود.
رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات با اشاره به سرویسهای ارائه شده از طرف پلتفرمها و اپلیکیشنهای داخلی، تصریح کرد: سرویسهای قابل ارائه در این ایام بسیار کاربردی هستند و باید برای زوار اربعین معرفی شوند تا تجربه دلنشین تری از زیارت را بتوانیم برای مردم فراهم کنیم.
وی به سرویس پست یافته به عنوان یکی از این خدمات اشاره کرد و افزود: خدمات اینچنینی که برای مردم هنوز آشنا نیستند را باید برای مردم معرفی کرد و در مورد خدمات آنها باید توضیح داد.
بر اساس این گزارش، در این جلسه خدماتی که قرار است در مجموعه شرکت ها، سازمانها و ستاد وزارت ارتباطات در ایام اربعین برای استفاده عموم زائران حسینی ارایه شود، مطرح شد و ضمن ارایه جزییات از سوی هر بخش، اقدامات رسانهای و هماهنگی مورد نیاز برای معرفی و آموزش آنها صورت گرفت.
انتهای پیام/