دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
وزیر ارتباطات:

راه برخورد با کارکنان متخلف بستن سکوهای بومی نیست

راه برخورد با کارکنان متخلف بستن سکوهای بومی نیست
عیسی زارع‌پور گفت: راه برخورد با کارکنان متخلف یک سکو، بستن آن نیست. راه حل، برخورد با افراد متخلف است.
کد خبر : 861077

به گزارش خبرنگار ارتباطات و فناوری اطلاعات خبرگزاری علم و فناوری آنا،عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات  در واکنش به اظهار نظر معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری درخصوص تعلیق اپیلیکشن «طاقچه» گفت: «من هم معتقدم راه برخورد با کارکنان متخلف یک سکو، بستن آن نیست. راه حل، برخورد با افراد متخلف است. شخص رئیس‌جمهور محترم نیز مخالف توقف جریان خدمت‌رسانی فناورانه و نوآورانه به‌ویژه در بسترهای بومی به مردم عزیز است و در این زمینه به مراجع مسئول تذکر داده‌اند. پیگیر حل موضوع هستم.»

همچنین روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در یک شبکه اجتماعی بومی گفت: اخیرا جریانی به دنبال آسیب زدن به اقتصاد دانش‌‌بنیان و فضای کسب‌وکار است. از فعالان زیست‌بوم دعوت می‌کنم با همدلی از مسیر رشد کسب‌وکارها حمایت کنیم؛ سکو، کارخانه و … نباید تعطیل شود، تعطیلی به افرادی که از آن استفاده می‌کنند ‌و همین‌طور به اشتغال و امید و تولید آسیب می‌زند.

وی در ادامه افزود: مدیران کسب‌وکارها برای اجرای قانون مسئولیت دارند و می‌بایست برای جلوگیری از تخلف در تعامل با تنظیم‌گران بخشی، اقدام کنند. اگر عضوی از مجموعه‌ای تخلفی کند، مدیران آن‌ها باید تدبیر و در صورت لزوم برخورد کنند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته