دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

خداحافظی با پرنده آبی/ لوگوی توییتر تغییر می‌کند

خداحافظی با پرنده آبی  لوگوی توییتر تغییر می‌کند
مالک توییتر به دنبال تغییر لوگوی این شبکه اجتماعی است و به زودی با پرنده آبی رنگ آن خداحافظی خواهد کرد.
کد خبر : 859499

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از رویترز، ایلان ماسک اعلام کرد که به دنبال تغییر لوگوی توییتر است و در توییتی نوشت: به زودی با برند توییتر و به تدریج با تمام پرندگان آن خداحافظی خواهیم کرد. اگر لوگوی ایکس «X» به خوبی منتشر شود، ما آن را در سراسر جهان پخش می‌کنیم.

ماسک تصویری از یک X متحرک منتشر کرد و گفته است که «این کار باید مدت‌ها پیش انجام می‌شد.»

این شرکت تحت مدیریت پر سر و صدای ماسک از زمان خرید توییتر در ماه اکتبر، نام تجاری خود را به «ایکس کورپ» (X Corp) تغییر داده که نشان دهنده چشم‌انداز میلیاردرها برای ایجاد یک سوپر اپلیکیشن مانند وی‌چت چینی است.

این شرکت بلافاصله به درخواست برای اظهارنظر پاسخ نداده است.

به گفته وب‌سایت توییتر «لوگوی این شرکت که یک پرنده آبی رنگ را به تصویر می‌کشد، شناخته شده‌‌ترین دارایی ما است و به همین دلیل از آن بسیار محافظت می‌کنیم. البته این پرنده در ماه آوریل به‌طور موقت جایگزین شد و به افزایش ارزش بازار رمزارزها کمک کرد.»

این شرکت زمانی مورد انتقاد گسترده کاربران و متخصصان بازاریابی قرار گرفت که ماسک اوایل ماه جاری میلادی اعلام کرد توییتر تعداد توییت‌های روزانه حساب‌های مختلف را محدود خواهد کرد. محدودیت‌های روزانه به رشد سرویس رقیب متا یعنی «تردز» (Threads) کمک کرد که در عرض ۵ روز از مرز ۱۰۰ میلیون نصب عبور کرد.

جدیدترین مشکل توییتر، شکایتی است که روز سه شنبه مطرح شد و ادعا می‌کرد که این شرکت ۵۰۰ میلیون دلار به کارمندان سابق بدهکار است. از زمانی که ماسک آن را تصاحب کرد، این شرکت بیش از نیمی از نیروی کار خود را برای کاهش هزینه‌ها اخراج کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته