دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیر کل اداره امور بانوان شهرداری مطرح کرد؛

ضرورت ورود نوآوری به حل مسائل اجتماعی

ضرورت ورود نوآوری به حل مسائل اجتماعی
مدیر کل اداره امور بانوان شهرداری تهران به ضرورت ورود نوآوری به حل مسائل اجتماعی تاکید کرد.
کد خبر : 859003

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مریم اردبیلی، مدیر کل اداره امور بانوان شهرداری تهران در رویداد ملی ایده‌بازار مادر، نوزاد کودک که امروز در تالار ایوان شمس برگزار شد، گفت: برای حل مسئله‌ها در حوزه مادری، نوزاد و کودک نیازمند برگزاری برنامه‌های بیشتری در این حوزه هستیم و با رویکرد نوآورانه باید به سمت حل مسئله‌های اجتماعی پیش برویم.

وی با بیان اینکه باید با نگاه کشف فرصت از دل مسئله و مثبت‌نگر به سمت آینده حرکت کنیم، اظهار کرد: صورت مسئله را از تهدیدمحور، دغدغه و چالش باید به سمت مسئله پیش ببریم و فرصت‌هایی را در این راستا رصد کنیم.

مدیر کل اداره امور بانوان شهرداری مطرح کرد: پیشران‌های دیگری را باید در ایده‌های فناورانه ترکیب کرد تا از دل آن نوآوری رخ دهد. این اتفاق می‌تواند یک جهش برای آینده محسوب شود.

اردبیلی بیان کرد: ما باید نیم‌نگاهی به مسئله‌های پیش‌رو، آینده و نسل جوان داشته باشیم، زیرا ما را در مرز تغییرات قرار می‌دهد و امکان شکل‌گیری فرصت‌های خوب فراهم می‌شود.

وی افزود: هم‌افزایی بین نقشی دشوار به نظر می‌رسد، اما باید نقش‌های خانوادگی، اجتماعی و مسائل درون خانواده را برطرف سازیم که در این راستا نیازمند ایجاد ترکیب‌های جدید از پیشران‌های آینده‌ای مانند فناوری برای افزایش هم‌افزایی نقشی هستیم.

مدیر کل اداره امور بانوان شهرداری با اشاره به اینکه خانواده‌ها به فناوری به چشم یک تهدید نگاه می‌کنند، تصریح کرد: خانواده‌ها نگران این هستند که اینترنت اشیا، بلاک‌چین و هوش مصنوعی در حال فراگیری است، زیرا احساس می‌کنند با حفظ ثبات در گذشته می‌توانند قوام خانواده را جستجو کنند.

وی خاطرنشان کرد: باید بستری فراهم شود تا آن‌ها بتوانند با رویکرد مثبت به فناوری نگاه کنند و این امر می‌تواند بهترین فرصت‌ها را در اختیار خانواده‌ها قرار دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته