دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری مطرح کرد؛

اعطای تسهیلات لیزینگ به خریداران محصولات دانش‌بنیان از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی

اعطای تسهیلات لیزینگ به خریداران محصولات دانش‌بنیان از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی
مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: صندوق نوآوری و شکوفایی تسهیلات لیزینگ را به خریداران محصولات شرکت‌های دانش بنیان اعطا می کند.
کد خبر : 858723

به گزارش خبرنگار علم و فناوری آنا، دکتر مصطفی بغدادی امروز در رویداد تبادل فناوری در حوزه صنایع غذایی که در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، گفت: این رویداد سی و هفتمین رویداد تبادل فناوری در صندوق نوآوری است که اینبار در حوزه صنایع غذایی برگزار شده است.

وی با باین اینکه 50 دستاورد شرکت‌های دانش بنیان در این نمایشگاه عرضه شده اند، ادامه داد: رویکرد صندوق در برگزاری این رویداد طی فرایندی ۵ تا ۶ ماهه به طول می انجامد زیرا در این مسیر ما اقدام به شناسایی  نیاز‌ها و هم رسانی آن به طرف عرضه و تقاضا می‌کنیم. در این فرایند از تفاهم نامه‌ها حمایت می کنیم تا طرفین به تعهدات قرار داد خود پایبند باقی بمانند.

مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری اعطای لیزینگ به طرف تقاضا برای انجام تعهدات نسبت به طرف عرضه را از تسهیلات صندوق در این فرایند هم رسانی خواند.

وی با بیان اینکه اعطای تسهیلات سرمایه در گردش از تسهیلات ما به طرف عرضه فناوری است، گفت: در صنایع غذایی برای ما نیز یک حوزه مهم است به گونه‌ای که از ۳۷ رویداد تبادل فناوری، ۳ مورد آن در حوزه صنایع غذایی بوده است.

بغدادی افزود: در مجموع ۳۷ رویداد برگزار شده ۷۰۰ میلیارد تومان قرار داد بین شرکت‌های دانش بنیان و صنایع منعقد شده است.

به گزارش آنا، نمایشگاه توانمندی شرکت‌های دانش بنیان در حوزه صنایع غذایی در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته