تبلیغ محصولات با نمایشگرهای هولوگرافیک سهبعدی/ فناوری ایرانی رقیب نمونه خارجی شد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، اهمیت و قدرت تبلیغات و معرفی منحصربهفرد محصول و خدمات بر کسی پوشیده نیست. در همین راستا نمایشگرهای هولوگرافیک به دلیل داشتن جذابیت در نمایش محصول و خدمات مختلف میتواند تأثیر مطلوبی در ماندگار شدن تبلیغ در ذهن مخاطب ایجاد کند.
اکنون یک شرکت مستقر در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک برای نخستینبار در ایران موفق به ارائه نمایشگر هولوگرافیک سهبعدی شده است که میتواند راهنمای خوب و شگفت انگیزی برای معرفی محصولات، اماکن تفریحی، تاریخی، نمایشگاه، موزهها، رستوران و هتلها به مهمانان و گردشگران باشد.
کیوان دوستکام طراح و ارائه دهنده این محصول در گفتوگو با خبرنگار آنا گفت: این نمایشگرهولوگرام میتواند از سه جهت تصاویری که قبلا توسط نرم افزارهای انیمیشن سازی ساخته شده را به صورت سه بعدی پخش کند و در هر جایی که لازم است برند و یا محصولات را نمایش دهد.
وی با اشاره به اینکه این نمایشگر میتواند از یک تا بی نهایت محصول را نمایش دهد، افزود: یکی دیگر از ویژگیهای متفاوت این محصول نسبت به نمونه خارجی این است که فیلمهای این نمایشکر توسط خودمان و در مجموعه تولید میشود و هر تعداد از آن قابل سفارش است، اما در نمونه خارجی باید این انیمیشنها به تعداد محدود از دیگر کشورها با ارز خریداری شود و رسیدن آن به دست مشتری ماهها طول میکشد و از طرف دیگر با در دسترس نبودن این فیلمها این نمایشگرها غیر قابل استفاده و خاموش میشوند.
این فناور اظهار کرد: این نمایشگر سه بعدی از لحاظ کیفیت با نمونه خارجی قابل رقابت بوده و از نظر قیمت بسیار مناسبتر است، زیرا از صفر تا صد این محصول در ایران تهیه و تولید میشود.
وی با بیان اینکه اکنون این نمایشگر سه بعدی بالاترین نمونه نمایشگاهی و تبلیغاتی جهان است، ادامه داد: این نمایشگر تاکنون مورد استقبال بسیاری از شرکتهای خصوصی و برخی نهادهای دولتی از جمله وزارت دفاع قرار گرفته است.
انتهای پیام/