تولیدکنندگان محتوا در توییتر از درآمد تبلیغاتی بهرهمند میشوند
توییتر اعلام کرد که خالقان محتوای منتخب در این پلتفرم رسانه اجتماعی، واجد شرایط دریافت بخشی از درآمد تبلیغاتی این شرکت خواهند بود.
به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از رویترز، توییتر روز پنجشنبه اعلام کرد که خالقان محتوای منتخب در این پلتفرم رسانه اجتماعی، واجد شرایط دریافت بخشی از درآمد تبلیغاتی این شرکت خواهند بود.
به گفته توییتر، تولیدکنندگان محتوا بخشی از درآمد خود را از تبلیغات نمایش داده شده در پاسخهای خود دریافت خواهند کرد و اضافه میکند که برای واجد شرایط بودن، سازندگان باید در هر یک از ۳ ماه گذشته حداقل ۵ میلیون فالوور روی پستهای خود داشته باشند و حساب پرداخت استرایپ داشته باشند.
توییتر در تلاش است تا تولیدکنندگان محتوای بیشتری را به این پلتفرم جذب کند. اوایل سال جاری، این شرکت به کاربران اجازه داد تا اشتراک پولی محتوای خود را در این پلتفرم ارائه کنند.
ایلان ماسک، میلیاردری که اکتبر گذشته توییتر را خریداری کرد، پیشتر گفته بود که این شرکت در سال اول به جز هزینههای دروازه پرداخت، کل درآمد اشتراک را به سازندگان منتقل خواهد کرد.
انتهای پیام/
در فرایند اخراج کارکنان توییتر؛