دومین «دوره اعتبارسنجی کسبوکارهای نوپای نانویی» برگزار میشود
به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، دومین «دوره اعتبارسنجی کسبوکارهای نوپای نانویی» در سال ۱۴۰۲ با هدف کمک به فناوران برای شناخت هرچه بیشتر مشتریان اولیه و بازار محصول برگزار میشود.
هدف از این دوره اعتبارسنجی تیمها درباره کسبوکارشان است تا در ادامه مسیر خود ریسک شکست و اشتباه را به حداقل ممکن برسانند. همچنین اگر محصول و ارزش پیشنهادی این تیمها کششی در بازار نداشته باشد، میتوانند رویکرد و استراتژی کسبوکار خود را متناسب با نیاز بازار تغییر دهند.
مهمترین هدف از برگزاری این دوره، کمک کردن به شرکتکنندگان برای انتخاب یک محصول براساس تخصص و فناوری خود و بررسی قابلیت تبدیل کردن آن، به یک کسبوکار با مدل درآمدی تکرارپذیر و مقیاسپذیر است.
در انتهای دوره، شرکتکنندگان براساس شاخصهای تیم، امکانپذیر بودن توسعه محصول و بازار، بررسی میشوند که در صورت رسیدن به یک مدل کسبوکار اعتبارسنجی شده و تأیید در ارزیابی، شرکتکنندگان تأیید شده میتوانند از حمایتهای بلاعوض ستاد توسعه فناوری نانو برای توسعه نمونه اولیه کاربردی از محصول نانویی (پروتوتایپ) تا سقف یک میلیارد ریال، استفاده کنند.
انتهای پیام/