دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
برای کودکان و نوجوانان؛

«بوت کمپ» ارتقای فرهنگ کارآفرینی دانش‌بنیان برگزار می شود

«بوت کمپ» ارتقای فرهنگ کارآفرینی دانش‌بنیان برگزار می شود
«بوت کمپ‌» آموزشی‌فناوری جهت ارتقای فرهنگ کارآفرینی دانش‌بنیان در لرستان برای کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.
کد خبر : 857677

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، جهت بررسی راهکار‌های همکاری مشترک در راستای توسعه و تقویت خلاقیت کودکان و نوجوانان و اجرای طرح‌های مشترک جهت ارتقای فرهنگ کارآفرینی دانش‌بنیان، جلسه مشترک بین پارک علم و فناوری لرستان و مدیریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

فرهاد نامداری رئیس پارک علم و فناوری لرستان گفت: در کشور ما، کارآفرینی فناورانه کلید توسعه فناوری و اقتصاد است و این مهم از مسیر فرهنگ‌سازی در سنین پایین و آشنا سازی کودکان با محیط کسب و کار‌های فناورانه و برگزاری رویداد‌های متناسب با نیاز کودکان و نوجوانان هموار می‌شود.

وی با بیان اینکه پارک علم و فناوری لرستان به دنبال توسعه خدمات تحقیقاتی، مطالعاتی و استفاده حداکثر از پتانسیل‌های موجود فی مابین است، افزود: ایجاد ارتباط موثر بین پارک و کانون و همکاری در اجرای رویداد‌های فناور محوری که در عین حال برای کودکان جذاب باشد، می‌‍تواند فرهنگ ایجاد فناوری در استان را تقویت کند.

در ادامه جلسه محمد جواد محمدی مدیرکل کانون پروش فکری لرستان اظهار کرد: از آنجایی که کودکان سرمایه آینده کشور هستند، باید بیشتر از قبل مورد توجه قرار گیرند و با شروع همکاری با پارک علم و فناوری لرستان می‌توانیم کودکان را با فضای کار واحد‌های فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک آشنا کنیم.

وی با بیان اینکه رویکرد پارک علم و فناوری، فناور محور است، افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از مراکز مهم و تاثیرگذار در جامعه و بخصوص در تربیت مناسب نسل آینده است؛ بنابراین پارک و کانون می‌توانند متناسب با نیاز روز کودکان و نوجوانان، فصل جدیدی از برگزاری رویداد‌های را آغاز کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: کودکان نوجوانان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته